دو خبر از پاکستان و ژاپن

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ديلي پي کي” کاربران اين شرکت مي توانند با هر شماره اي از شبکه هاي مختلف با قيمت 50 پيزا در 30 ثانيه ارتباط تلفني برقرار کنند.
تا کنون چنين سرويس توسط هيچ کدام از اپراورهاي اين کشور ارايه نشده است.
“سلمان وساي” مدير بازاريابي  ZONG با معرفي اين سرويس اعلام کرد: کاربران مي توانند از يک نرخ بي نظير براي مکالمه بهره مند شوند و نرخ تعرفه شرکت برخلاف بسياري از اپراتورها کاملا شفاف و مشخص است..
تعداد کاربران پاکستان در حال حاضر 76ميليون نفر است و پيش بيني مي شود تا سال 2010 اين تعداد به 100ميليون کاربر برسد.
در اين کشور 9اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که موبيلينک يکي از نمايندگي هاي اوراسکام با 30ميليون و 660هزار کاربر رتبه اول را در ميان ديگر رقبايش دارا مي باشد.
ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 42/48 درصد است.
همچنين در خبرها آمده است که NTT Data  از دولت ژاپن براي توليد نرم افزارهاي تلفن همراه  60 درصد کمک هزينه و يارانه دريافت مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت تاپ نيوز، NTT Data  بخشي از شرکت تلفن همراه ژاپن است که بر بازار ارتباط از راه دور ژاپن تسلط دارد و در زمينه ساخت شبکه هاي کامپيوتري و توسعه سرويس هاي نگهداري براي مشتريان فعاليت مي کند.
شرکت PMC اميدوار است که با شرکت NTT همکاري کند و به اين ترتيب محصولات با کيفيت نرم افزاري توليد کنند.
انتظار مي رود اين همکاري ميزان فروش موبايل اين شرکت را بر پايه نرم افزار افزايش داده و موجب ارتقاي کيفي محصولات اين شرکت  و افزايش رقابت در زمينه نرم افزار تلفن همراه در کشور ژاپن شود.
NTT روي تجهيزات مربوط به پزشکي و ارتقاي نرم افزاري نيز کار مي کند و
نرم افزارهاي ارتقا يافته از پيش روي بخش سخت افزاري تلفن همراه نصب مي شود.
بر اساس اين گزارش ، درخواست نرم افزارهاي مرتبط با موبايل با افزايش تراکم کاربران موبايل در دنيا روز به روز افزايش مي يابد.
NTT Data بخشي از شرکت تلفن همراه ژاپن است که بر بازار ارتباط از راه دور ژاپن تسلط دارد.
شرکت ماتسوشيتا الکتريک و دومين توليد کننده بزرگ تلفن همراه ژاپن و بزرگ ترين سازنده تلويزيون هاي پلاسما در جهان است و ارتباطات موبايلي پاناسونيک يک واحد از شرکت صنعتي الکتريک ماتسوشيتا است.
شرکت سيستم مهندسي و موبايل پاناسونيک در زمينه ساخت تلفن همراه و ايستگاه هاي داده براي شبکه هاي تلفن همراه در سراسر دنيا فعاليت مي کند.
اين شرکت  حدود يکهزار کارگر و کارمند دارد و انتظار دارد  تا ماه مارس 2009 حدود 123ميليون دلار در آمد داشته باشد.
112/135/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا