گوشي جديد سامسونگ مدل M5310 معرفي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واك” ،‌اين گوشي چند روز پس از معرفي گوشي سامسونگ مدل B2700كه در مقابل آب و گرد و خاك مقاوم است و  قراراست طي چند روز ديگر به بازار عرضه شود ،‌ معرفي شد.
به نظر مي رسد اين گوشي داراي قابليت هاي موسيقايي بالايي است و شايد بتوان آن را ازسري گوشي هاي موسيقايي سامسونگ نيز به شمار آورد.
 اين گوشي داراي قابليت كنترل و فعال شدن براثر تكان است ،‌ نظير همان قابليتي كه گوشي تاشوي سوني اريكسون W980 دارد و كاربرمي تواند بسياري از كاركردهاي اين گوشي را با تكان دادن و حركت دست از روي سطح جلويي آن ‌كنترل كند .
اين گوشي زيبا دراندازه هاي 109- 46-9/9 ميليمتر ساخته شده است كه يكي از نازك ترين گوشي هاي آب نباتي به شمار مي آيد.
گوشي سامسونگ M5310 داراي قابليت ها ،‌سيستم ها و كارآيي هاي مختلف از جمله صفحه نمايش 2 اينچي TFT / 240 – 320 پيكسلي با 262 هزار رنگ ،‌دوربين 2 مگاپيكسلي با قابليت ضبط ويديويي ( و احتمالا فلاش) ،‌بلوتوث 2 ،‌ قابليت پخش موسيقي با كليد هاي بيروني مخصوص و‌ راديو اف ام با RDS است.
اين گوشي همچنين داراي پورت يواس بي ،‌سيستم اتصال چهارباندي GSM با GPRS و EDGE ،‌ حافظه داخلي 20 مگابايتي با قابليت استفاده از كارت هاي  حافظه جانبي microSD و microSDHC براي افزايش ميزان ظرفيت حافظه تا چند گيگابايت است.
گفته مي شود که   M5310 از ماه اگوست باقيمت خرده فروشي 220 يورو در اروپا عرضه شود ولي درباره عرضه آن در شمال آمريكا خبري منتشر نشده است.
چون اين گوشي داراي سيستم اتصال چهارباندي GSM است ،‌ احتمال عرضه آن در ايالات متحده و كانادا طي سال جاري ميلادي  هم وجود دارد.
شرکت “سامسونگ الکترونيک” درسال 1936 در کره جنوبي تاسيس شد و 254 هزار کارمند دارد.
131/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا