توضيحات فيضي درباره ليست اموال شرکت مخابرات

صابر فيضي در گفتگو با مهر گفت: پس از اعلام ليست اموال شرکت مخابرات ايران به بورس و سازمان خصوصي سازي، هيچ ساختماني از اموال اين شرکت به فروش نرفته و ارزش اموال اين شرکت تغيير پيدا نکرده است.
مدير عامل شرکت مخابرات ايران افزود: برخي رسانه ها اقدام به انتشار خبري مبني بر فروش اموال اين شرکت پس از اعلام به بورس وسازمان خصوصي سازي کرده اند که قويا تکذيب مي شود.
وي ادامه داد: فروش برخي از ساختمانهاي شرکت مخابرات پيش از اعلام ليست اموال به بورس انجام شد ولي فروش برخي ديگر از ساختمانها که حتي مزايده آن برگزار شده بود، به دليل اعلام ليست به بورس متوقف شد و پس از آن نيز فروش جديدي اتفاق نيفتاده است.
مديرعامل شرکت مخابرات ايران تصريح کرد: آن تعداد از ساختمانهاي شرکت مخابرات – واقع در محدوده سيد خندان- که زمين آن متعلق به وزارت ارتباطات و فن آوري اطلاعات و ساختمان  متعلق به شرکت مخابرات بود نيز به وزارت ارتباطات داده شد و در ليست اموال اين شرکت قيد نشد.
فيضي تصريح کرد: درآمد دولت از شرکت مخابرات ايران در سال جاري تغييري نداشته است و در صورت واگذاري هر بخش از سهام اين شرکت درآمد و هزينه هاي آن از ليست شرکت مخابرات ايران حذف مي شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا