اولين بانک SMS ايراني راه اندازي شد

به گزارش خبرنگار موبنا کتاب پيام کوتاه (کتاپک ) عنوان سرويس جديد سايت “نوند” است که کاربران را قادر مي سازد پيامک هاي زيباي خود را به اشتراک بگذارند و همچنين پيامک هاي ديگران را مطالعه کنند.
علاوه بر اين ،در اين سرويس امکان نشانه گذاري (Bookmark ) و ارسال پيامک ها از طريق اينترنت نيز وجود دارد .
حسن بهزاديان نژاد عضو هيئت مديره و معاون فني شرکت فناوري اطلاعات و ارتباطات مهان که مجري پروژه نوند است در گفت وگو با خبرنگار موبنا با تاکيد بر فراهم آوردن خدمات پيام‌رساني و اطلاع‌رساني اين سايت در سطح گسترده براي تمامي اقشار جامعه ايراني اظهار داشت:اين شرکت درصدد است تا با گسترش کتاب آن لاين پيامک، استفاده از زبان فارسي در تلفن همراه را ترويج کند.
وي با بيان اينکه در زمان حاضر SMS هاي فاقد محتوا در ميان 40 ميليون مشترک تلفن همراه دست به دست مي چرخد يادآور شد: با استفاده از کتاپک ، مشترکان مي توانند خلاقيت خود را در توليد محتوا به نمايش بگذارند.
بهزاديان نژاد گفت:کتاب پبام کوتاه نوند، کتابي است که بهترين و زيباترينSMS  هاي مشترکان تلفن همراه را با محتواي مختلف دسته بندي کرده و در اختيار عموم قرار مي دهد.
وي با بيان اينکه هم اکنون در اين کتاب، علي رغم زمان اندکي از راه اندازي، نزديک به هزار پيامک با موضوعات مختلف مانند پيامک هاي لطيفه، عاشقانه ، حکيمانه ،اديبانه و پيامک هاي مناسبتي ثبت شده است، خاطرنشان کرد: کاربران علاوه بر مشاهده پيامک ها، مي توانند اين پيام ها را براي ديگران بفرستند.
عضو هيئت مديره مهان افزايش استفاده از زبان فارسي در پيامک را با توجه به اينکه تقريبات تمامي پيامک هاي ثبت شده در کتاب پيام کوتاه به خط فارسي هستند از ديگر اهداف راه اندازي اين سرويس عنوان کرد.
وي با تاکيد بر اينکه SMS مي تواند وسيله خوبي براي انتقال پيام هاي محبت آميز کاربران باشد يادآور شد: با استفاده از بانک SMS ايراني ،مشترک مي تواند بسيار دقيق و موشکافانه با بررسي فراوان متن SMS خود را تهيه کند.
اين سرويس در نشاني اينترنتي WWW.navand.ir قابل دسترسي است.
128/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا