تلفنيکا اسپانيا 200هزار درخواست کاربران آيفون نسل سومي را ثبت کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، تلفنيکا بزرگ ترين اپراتور ارتباطي اين کشور است که در حال حاضر فروش ورژن اصلي آيفون را در  ايرلند و انگليس در دست دارد.
وي افزود : تلفنيکا همزمان با عرضه آيفون در اسپانيا که ازروز جمعه صورت خواهد گرفت، اين گوشي شرکت آمريکايي اپل را در چک، اسلواک و 12کشور آمريکاي لاتين آغاز خواهد کرد.
اپراتور تلفنيکا اسپانيا اعلام کرد که فروشگاهي دو طبقه به متراژ سه هزار متر را در مرکز شهر مادريد براي فروش آيفون نسل سوم اختصاص داده است.
اين برج که همانند آسمان خراش نيويورک طراحي شده است ، طبقه اول آن به عرضه خطوط ثابت و همراه اين اپراتور اختصاص دارد و طبقه دوم  به عرضه نمونه ها اوليه و بسته هاي ارتباطات از راه دور مي پردازد.
محققان اعلام کردند که فروش و عرضه آيفون نسل سومي مي تواند عاملي براي افزايش درآمد تلفنيکا باشد.
تلفنيکا (مووي استار) اپراتور تلفن همراه اسپانيايي است که در کشورهايي چون مکزيک،انگليس،آلمان،ايرلند، بوسني و هرزگووين و بسياري از کشورهاي آمريکاي لاتين  سرويس هاي خود را ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور دراسپانيا 22ميليون و420هزار نفر و در جهان 158ميليون و 800 هزار نفر مي باشد که با توجه به اين تعداد کاربر و سرويس هايي که ارايه مي دهد در بين رقبايش در اسپانيا مقام اول و در جهان مقام چهارم را دارا مي باشد.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا