ثبت نام حضوري سيم کارتهاي 150هزار توماني از فردا آغاز مي شود

سيد حسين عادلي در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:  متقاضيان مي توانند بدون هيچ محدوديتي  اقدام به ثبت نام    سيم کارتهاي 150  هزار توماني در دفاتر خدمات ارتباطي کنند.
وي با اشاره به اين که ثبت نام  سيمکارتها در تمامي دفاتر ي که به صورت  ON LINE فعالند در سراسر کشور  انجام مي شود، تصريح کرد: درحال حاضر بيش از 90 درصد دفاتر خدمات ارتباطي  مجهز به سيستم   ON LINE هستند.
اين مقام مسئول خاطر نشان کرد: واگذاري سيمکارتهاي 150 هزار توماني به متقاضيان  با توجه به شرايط ، ظرف مدت 40 روز واگذار مي شود.
سيم کارت هاي 150 هزا توماني نوعي  سيم کارت است که در مرحله اول معادل 200 هزار ريال اعتبار مکالمه دارد و پس از آن تا 500 هزار ريال قابل شارژ است.
قبل از اينکه ماهيت سيم کارت هاي 150 هزار توماني اعلام شود مردم به سبب تصور دائمي بودن نسبت به ثبت نام آن اقدام کردند اما پس از مشخص شدن جزئيات،  تقاضا براي براي ثبت نام آن کاهش يافته و بازار 0912 که با بي رونقي مواجه شده بود مجددا رونق يافت و رو به افزايش گذاشت.
 همچنين پيش از اين  مدير عامل شرکت ارتباطات سيار از آغاز واگذاري به‌روز سيم‌كارت‌هاي دايمي 288 هزار توماني به صورت رسمي از روز 23 تيرماه سال جاري در سراسر كشور خبر داده بود.
به گفته وي  ثبت‌نام و واگذاري به‌روز سيم‌كارت‌هاي 288 هزار توماني به صورت آزمايشي از تاريخ چهارم خردادماه سال جاري در تهران آغاز شده و قرار است به صورت رسمي از فردا 23 تيرماه آغازشود.
117/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا