ارتباطات

کاربران براي فعال سازي گوشي آيفون با مشکل مواجه شدند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، با ارايه گوشي نسل سومي آيفون در 11 جولاي برخي کاربران مشکلاتي را در فعال سازي اين گوشي هوشمند گزارش دادند.
شرکت AT&T با آگهي قبلي و پيش بيني اين مشکل اعلام کرد: ما پيش از اين احتمال مي داديم که در دانلود نرم افزار 7/7  iTunes در گوشي آيفون با خطا مواجه شويم و پيغام “page not found” ظاهر شود و اين موضوع را به شرکت اپل گزارش داده بوديم.
برخي کاربران که از فعال سازي آيفون در فروشگاه صرفه نظر کرده و ترجيح دادند اين کار را در خانه و با لپ تاپ انجام دهند موفق به انجام اين کار نشدند.
کاربران در مورد اين مشکل به سختي به شرکت اپل شکايت کرده  و خواهان رفع آن شده اند.
112 / 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا