تلويزيون همراه منبع درآمد جديد براي اپراتورهاي اروپاي شرقي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”يه نقل از سايت”سلولارنيوز”،در گزارش اين مرکز آمده است: ازسال 2005 ميلادي تاکنون اپراتورها ي تلفن همراه  با بررسي هايي که انجام داده اند متوجه کاهش مداوم درآمد حاصل از عرضه محصولات و سرويس ها به کاربران  شدند.
ساليوان اعلام کرد: ضريب نفوذ بازار تلفن همراه در اروپا به يک حد اشباع رسيده است و اپراتورها اين حقيقت را دريافته اند که جذب کاربران جديد به منظور افزايش درآمد فايده چنداني ندارد بنابراين آنان در تلاش براي ارايه سرويس هاي جديد، به سمت ارايه  سرويس ها و کاربردهاي هنري براي تجهيزات تلفن همراه سوق يافتند.
در ادامه اين گزارش آمده است که با توجه به اين موارد ايتاليا به ارايه سرويس تلويزيون همراه پرداخت و توانست در اين راه به موفقيت هاي قابل توجهي نيز دست يابد.
 اين سرويس تا جايي پيش رفت که اکنون به يکي از منابع درآمدي مهم اپراتورها ي تلفن همراه دراروپا ،بخصوص اروپاي شرقي تبديل شده است بطوري که آمارها نشان مي دهد که تعداد کل کاربران تلويزيون همراه در اروپا تا پايان 2007 ميلادي به 2.6ميليون نفر رسيده است.
با توجه به آمار بدست آمده مي توان اين گونه پيش بيني کرد که رشد درآمد آينده اپراتورها در اروپاي شرقي در گرو هرچه با کيفيت ترارايه دادن اين سرويس است.
اين مرکز در ادامه سرويس هاي تلويزيون همراه را مخابره مفاهيم به صورت ديداري- شنيداري به تلفن همراه اعلام کرد و افزود: کاربران در هر زمان و هر کجا مي توانند برنامه هاي مورد علاقه خود را از طريق تلويزيون مشاهده کنند.
اين سرويس تنها به ارايه برنامه ها ي تلويزيون نمي پردازد بلکه کاربران اين امکان را بدست مي آورند که مفاهيم مورد علاقه خود را با کاربران ديگر به اشتراک بگذارند.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا