اسپرينت نکستل شرکت پيشرو در تبليغات موبايلي

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت دِاسپرت، در طول سال جاري مهمترين موضوع سال در دنياي ارتباطات بي سيم رشد تبليغات موبايلي در تلفن همراه بود.
بر اساس اين گزارش تبليغات موبايلي به طرفداران خاص و اعتماد آگهي دهندگان نياز دارد، اگرچه در ايالات متحده آمريکا اين نوع تبليغات جهش زيادي را نشان نداده است با اين حال اسپرينت نکستل به عنوان اولين شرکت تلفن همراهي است که همچنان ثابت قدم و مصمم به بازاريابي از طريق تلفن همراه مي پردازد.
اين شرکت بر اساس يک سري سياست خصوصي پشتيباني از کاربران و محافظت از آنها را در حالي که اجازه مي دهد اطلاعات بازاريابي براي آگهي دهندگان منتشر شود، مديريت مي کند.
شرکت هاي ديگر بي سيم نيز به تبليغات موبايلي روي آورده اند اما هنوز براي رسيدن به جايگاه اسپرينت راه زيادي را درپيش دارند.
اسپرينت نکستل از روش هاي خاصي استفاده مي کند تا راه را براي تاکتيک هاي تبليغاتي موبايلي باز کند و در نهايت مصالح ومنافع بيشتري براي کاربران خصوصي به ارمغان بياورد.
گوگل نيز قصد دارد با استفاده از پلتفورم اندروييد رقابت اطلاعاتي به راه بيندازد و از طريق بازار تلفن همراه به اين هدف برسد.
اسپرينت نکستل سومين اپراتور آمريکايي است که شبکه هاي CDMA2000 1xEV-DO، CDMA و CDMA2000 1x ارايه مي دهد.
اين اپراتور تا پايان دسامبر 2007 حدود 8/53 ميليون کاربر داشت.
135/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا