نرم افزار موبايل در حوزه مهدويت طراحي شد

“عليرضا احمديان زارچي ” در گفت وگو با خبرنگار موبنا با بيان اين که نرم افزار مهدويت  بر روي تمامي  گوشي هاي  موجود  در بازار تلفن همراه  کشور  قابل اجرا است، ادامه داد: اين نرم افزار  مروري از19 کتاب حوزه مهدويت با موضوعات  مختلف و همچنين  اشعار مربوط  به حضرت وليعصر (عج) وديگر موارد مرتبط است.
وي ادامه داد: اين نرم افزار به پيشنهاد  جشنواره آخرين منجي  ساخته شده و اين امکان را براي  کاربران فراهم مي کند  که بتوانند به راحتي به مطالعه و جستجو در تمامي محتواي حوزه مهدويت  بپردازد.
احمديان زارچي  تصريح کرد: اين نرم افزار از نيمه شعبان عرضه خواهد شد  و از طريق سايت  آخرين منجي  و شرکت  چهار نسل امواج  به صورت رايگان  براي تمامي علاقهمندان  قابل دانلود است.
 وي   تمامي اشخاص و  گروهاي مختلف سني  را از مخاطبان  اين نرم افزار معرفي کرد و گفت: با استفاده از اين نرم افزار  امکان مطالعه درتمامي  ابعاد مهدويت به صورت  خلاصه   فراهم شده است.
 گفتني است  چهار نسل امواج  شرکت  هولدينگ فعال در  حوزه ارزش افزوده و خدمات  تلفن همراه  است .
  همچنين  چهارنسل امواج  پيش از  اين در خصوص طراحي  نرم افزارهاي  ملي   SMS  فارسي ، پيام کوتاه زيپ شده  و SMS  قفل شده  فعال بوده که  به صورت  رايگان  طراحي و ارائه  کرده است.
117

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا