آلکاتل لوسنت مجوز51ميليون دلاري شبکه GSM بلغارستان را بدست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ازسايت”سلولارنيوز”،ويواتل که يکي ازنمايندگي هاي شرکت ارتباطات بلغارستان (BTC) است، اعلام کرد :بر اساس اين تفاهمنامه راهکارهاي الکاتل  لوسنت جايگزين  نيمي از ايستگاه هايGSMموجود اين اپراتور خواهد شد.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:مديريت پروژه،طراحي شبکه،يکپارچه سازي،آزمايش،نصب و همچنين طراحي و بهينه سازي شبکه راديويي چند منظوره از جمله مفاد موجود در اين قرارداد مي باشد که الکاتل موظف به انجام آن است.
 وي که نامش ذکر نشد، افزود:پيش بيني مي شود کار تکميل پروژه تا سال 2011ميلادي به طول بيانجامد.
“برنارد ماسچني “مدير عامل ويواتل راهکارهاي به صرفه و استفاده از توان بالاي آلکاتل را ازجمله مزيت ها و دلايل انتخاب اين شرکت براي بهينه سازي سرويس ها ي ويواتل عنوان کردو افزود:همکاري با اين شرکت ما را در نيل به اهدافمان و ارايه سرويس هاي با کيفيت تر به کاربران ياري مي رساند.
بر اساس تازه ترين آمار جهاني، تعداد کاربران BTCتا پايان فصل  اول سال 2008ميلادي يک ميليون و يکصد هزار نفر اعلام شده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در بلغارستان،10ميليون و ضريب نفوذ آن 137درصد است.بلغارستان چهار اپراتور دارد که از اين تعداد سه اپراتور فعال هستند.
اپراتور موبيل تل با 51درصد سهم پيشرو بازار اين کشور است و بعد ازموبيل تل “گلوبول”با 38 درصد و BTC Mobileشرکت مادر ويواتل،با 11درصد در رتبه هاي بعدي جاي گرفته اند.
آلکاتل لوسنت شرکت فرانسوي آمريکايي است و مقر اصلي آن در پاريس قرار دارد.فعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه نرم افزار ،سخت افزار و سرويس هاي ارتباطي است.اين شرکت در بيش از 132کشور نمايندگي دارد.
134/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا