سود سوني اريکسون 96 درصد کاهش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس آمارهاي بدست آمده سود اين شرکت در فصل دوم تنها 9ميليون و 480هزار دلار بوده است در حاليکه سود شرکت در مدت مشابه سال گذشته 499ميليون دلار و در فصل اول سال جاري نيز 291ميليون دلار برآورد شده است.
در اين گزارش همچنين آمده است که فروش شرکت از چهار ميليارد و 930ميليون دلار سال گذشته به چهار ميليارد و 470ميليون دلار در اين فصل رسيده است.
اريکسون با اعلام اين که  مشکل ايجاد شده تا پايان سال نيز ادامه خواهد داشت ، افزود : سود ناخالص اين شرکت نيز در اين فصل با رکود همراه بوده است و سهم بازار اين اپراتور نيز با اين رکود قابل توجه در اين فصل تنها 8 درصد بوده است.
سوني اريکسون پيش بيني کرد که بازارجهاني  تلفن همراه در سال 2008 ميلادي 10درصد رشد داشته باش که بخش اعظم اين رشد در اختيار بازار کشورهاي در حال توسعه و گوشي هاي ارزان قيمت خواهد بود.
سوني اريکسون شرکت سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه سوئدي –ژاپني که از ترکيب دو شرکت اريکسون سوئد که در سال 1876پايه ريزي شد و شرکت ژاپني سوني سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه ايجاد شده است. اين شرکت در فصل آخر سال 2007 با کاهش 17 درصدي سود مواجه شده است.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا