مدل 7900Prism نوکيا

مدل 7900Prism نوکيا داراي طراحي جذاب و ويژگي هاي پيشرفته است که  شباهت زيادي به نوکيا 7500 دارد و  اين مدل با قاب آلمينيومي شيک و باريک خود توجه کاربران جوان را جلب مي کند.
**طراحي
نوکيا 7900Prism داراي طراحي زيبايي با خطوط منشور بر پشت و جلوي قاب آن  است و ابعاد گوشي ??? در ?? در ??.? ميلي متر و وزن آن 101 گرم مي باشد.
 اين گوشي از استحکام کافي برخوردار بوده و کل قاب جلو از شيشه دودي يک تکه ساخته شده که داراي پوشش ضد انعکاسي است .
اين نوع شيشه در گوشي هاي رده بالا مانند مدل 8600Luna نيز مشاهده مي شود و  صفحه نمايش آن زير اين پوشش قرار دارد و صفحه کليد غير فعال مشکي نيز با نماي کلي دستگاه متناسب است. اثر انگشت روي قاب جلوي گوشي باقي مي ماند و کاربر مرتب بايد آن را تميز کند .
نوکيا براي حفظ طراحي شيک و ساده گوشي هيچ کليد يا دکمه اي در کناره هاي 7900 قرار نداده است ، اگرچه زماني که کاربر مي خواهد دوربين را فعال کند يا صداي گوشي را افزايش دهد با مشکل روبرو مي شود . کانکتور microUSB در قسمت بالاي گوشي وجود دارد که براي وصل کردن شارژر ، کابل کامپيوتر و ساير لوازم جانبي از آن استفاده مي شود . ميکروفن در قسمت پايين گوشي مشاهده مي شود.
**باتري
باتري گوشي از نوع Li-Ionبوده که توان آن 830 mAh ميلي آمپر  است و در حالت Stand by حداکثر 300 ساعت و در حالت مکالمه مداوم تا 9 ساعت دوام مي آورد .
**صفحه نمايش
اين گوشي نيز مانند نوکيا 7500 داراي يک صفحه نمايش دو اينچ با وضوح ??? در ??? پيکسل است که 16 ميليون رنگ را نشان مي دهد . تصوير از کيفيت خوبي برخوردار است . حسگر نور نيز به تنظيم روشنايي صفحه نمايش براساس نور محيط کمک مي کند . صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد نيز بخوبي خوانده مي شود، البته اگر اثر انگشت روي آن باقي نمانده باشد.
**سيستم پخش کننده
مدل 7900Prism نوکيا از فرمت هاي eAAC+ , AAC , MP3 و WMA پشتيباني مي کند و نرم افزار پخش موسيقي آن به کاربر امکان مي دهد تا فايل هاي موسيقي را طبق نام خواننده ، آلبوم و نوع مرتب کند و آنها را به Play List اضافه نمايد . صفحه نمايش در زمان پخش موسيقي ، نام آهنگ  و آلبوم را نيز نشان مي دهد .
اين گوشي از پروفايل A2DP بلوتوث پشتيباني مي کند که به موجب آن مي توان با استفاده از هدفون استريوي بلوتوث به موسيقي گوش داد .
**حافظه
حافظه  داخلي گوشي نوکيا مدل 7900prism يک گيگابايت است به همين دليل نيز مموري کارت در اين گوشي تعبيه نشده است.
**دوربين
گوشي نوکيا مدل 7900prism به يک دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي با زوم ديجيتال هشت برابر مجهز است . زمان فعال کردن نرم افزار دوربين حدود دو تا سه ثانيه است که اين زمان در مقايسه با مدل 7500Prism نسبتا سريع است.
وضوح مختلف براي گرفتن عکس وجود دارد که از ??? در ??? تا ???? در ???? متغير است .
در زمان گرفتن عکس در تاريکي يا در شب مي توان از حالت شب يا فلش LED استفاده نمود . اين گوشي در وضوح ?7? در ??? پيکسل فيلمبرداري مي کند.
 **سخن آخر
گوشي 7900 prism نوکيا از بدو ورود به بازار مورد استقبال اکثر کاربران ايراني قرار گرفته است و هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي دو ميليون و 900 هزار ريال  در بازار تلفن  همراه تهران به فروش مي رسد.
129/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا