تري گوشي سوني اريکسون “اکسپريا ايکس يک” را عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، شرکت سوني اريکسون اين گوشي را براي رقابت با گوشي آيفون نسل سومي  و “اچ تي سي تاچ دياموند” ، توليد کرده است.
شرکت تري گوشي هوشمند و پيشرفته سوني اريکسون Xperia X1 را که داراي سيستم عامل ويندوزموبايل است ، با قرارداد ي با هزينه ماهانه 30 پوند انگليس ،  به بازار عرضه خواهد کرد .
Xperia X1را مي توان از همه لحاظ يک ابتکار جالب در بين محصولات سوني اريکسون به حساب آورد زيرا مشابه چنين محصولي در بين گوشي هاي سوني اريکسون چه از لحاظ نرم افزاري و چه از لحاظ سخت افزاري نمي توان پيدا کرد.
به هر صورت باتوجه به مشخصات Xperia بايد اين مدل را ادامه گوشي هاي سري موفق P سوني اريکسون دانست.
 سري P گوشي هاي سوني اريکسون شامل گوشي هايي مانند P900 و P990 است که از صفحه کليد کامل Qwerty به همراه يک مانيتور بزرگ لمسي برخوردار هستند. اين دو خصوصيت در Xperia هم وجود دارند ، فقط فرق آنها با اين مدل اين است که Xperia X1 از يک صفحه کليد افقي و بزرگ تر ، مشابه آنچه در مدل E90 نوکيا ديده مي شود بهره مي برد.
 سوني اريکسون همواره  گوشي هاي داراي صفحه کليد کامل QWERTY را به اندازه عرض مانتيور طراحي کرده و  زير صفحه نمايش جاسازي مي کند که اين امر خود موجب کوچک بودن صفحه کليد و سختي کار با آن مي شد اما اين نقيصه در Xperia X1 بر طرف شده و صفحه کليدي به بزرگي طول مانيتور به صورت کشويي در زير مانيتور قرار گرفته است.
جزييات بيشتر درباره مشخصات فني ، سيستم ها و قابليت هاي اين گوشي درسايت اينترنتي يادشده اعلام نشده است.
تري  با 500 شرکت زير مجموعه يکي از بزرگترين شرکت هاي حاضر در بازار بورس هنگ کنگ به شمار مي رود.
131 / 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا