بي اعتنايي نوکيا نسبت به سياست هاي غرب عليه ايران

به گزارش سرويس دانش و فناوري برنا،  در نشستي که صبح امروز (1 مرداد) با حضور مسئولان شرکت نوکيا در ايران برگزار شد ، نوکيا ضمانت نامه محدود توليد کنندگان را براي ايران معرفي کرد. 
“ايان استوارد” مدير نظارت بر امور مشتريان در خاورميانه و آفريقاي شمالي، که در اين همايش حضور داشت با بيان اينکه نوکيا اهميت ويژه اي براي کاربران در ايران قائل است گفت:نوکيا اقدام به ارائه ضمانت نامه منحصر به فردي براي گوشي هاي تلفن همراه خود در ايران کرده است . 
وي افزود: به همين منظور از اين پس هيچ ضمانت نامه ديگري براي گوشي هاي همراه نوکيا معتبر و رسمي نخواهد بود. 
در ادامه اين همايش “بيژن خياباني” مدير کل شرکت نوکيا در ايران اظهار داشت:  براي نوکيا اطمينان از کيفيت چه در زمينه طرح و چه در خصوص سرويس دهي و ارائه خدمات به مشتريانش از مهم ترين  اصول به شمار مي رود. 
وي تاکيد کرد با ضمانت نامه محدود  توليد کنندگان، کاربران نوکيا مي توانند با آرامش خيال و اطمينان به سرويس، محصول را خريداري کنند و مطمئن باشند  که اگر در ساخت و کارکرد موبايل مشکلي وجود داشته باشد ، در تمامي مراکز و نمايندگي هاي قانوني سرويس کامل براي تغيير و يا تعويض رايگان در اختيار آنان قرار مي گيرد. 
گفتني است نوکيا از شرکت هاي پيشرو جهان در زمينه ارتباطات سيار است که رشد و پايداري آن ناشي از تحرک وسيع اين صنعت است. 
به تازگي نوکيا اقدامات مهمي را در ايران انجام داده است و اين نشان از اهميت بالاي بازار ايران براي اين غول بزرگ الکترونيکي جهان است. 
ياد آور مي شود با توجه به تبليغات سوء غرب در خصوص تجارت در ايران، نوکيا با فعاليت هاي اخير خود خط بطلاني  به روي اين سياست ها کشيده است  که طراحي سايت فارسي نوکيا و حضور مديران بلند پايه اين شرکت گواه اين ادعا است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا