توضيحات ” همراه اول ” درباره يك خبر

به گزارش فارس روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران در جوابيه خود آورده است: در مورد بند «عدم همخواني با صفحه كليد‌ها» به اطلاع مي‌رساند كه بر خلاف ايراد ذكر شده، كاربران مي‌توانند در صفحه تنظيمات نرم افزار، انواع استانداردهاي صفحه كليدها را مشاهده كرده و گزينه دلخواه خود را انتخاب كنند. حسن اين روش در آن است كه اگر كاربراني به صفحه كليد خاصي عادت كرده‌اند، حتي اگر گوشي خود را عوض كنند، مي‌توانند از صفحه كليد قبلي خود بهره‌مند شوند.
در مورد بند «عدم اجراي نرم‌افزار در سيستم گوشي‌ها»، بايد ذكر شود كه در محيط توسعه جاوا براي گوشي هاي همراه، در حالت كلي اين امر امكان‌پذير نبوده و مشكل از طرف سازنده‌هاي گوشي‌ مي‌باشد كه اين امكان را در اختيار برنامه‌نويس قرار نمي دهند. البته در گوشي‌هاي داراي سيستم عامل سيمبين (حدود 30% گوشي ها) اين محدوديت وجود نداشته و در نسخه سيمبين برنامه كه بزودي عرضه خواهد شد، اين امكان براي گوشي‌هايي كه سيستم عامل سيمبين‌دارند، در نظر گرفته شده است.
در مورد بند «مشكل عدم ارسال گروهي پيامك»، به اطلاع مي‌رسد كه بر خلاف ايراد ذكر شده، برنامه قابليت ارسال پيامك گروهي را دارد. به جاي اين مورد بهتر بود «عدم دسترسي به دفترچه تلفن گوشي» ذكر مي‌شد كه اين ويژگي نيز در نسخه آتي نرم افزار كه در آينده نزديك عرضه خواهد شد، وجود دارد.
در مورد بند «ضعف در ويرايش متن» به اين نكته اشاره شده است كه براي پاك كردن يك كاراكتر حتما بايد به گزينه‌ها مراجعه كرده و از طريق آن متن پاك شود كه كاري است مشكل و غير كاربر پسند. در اين رابطه به اطلاع مي‌رساند كه بر خلاف ايراد ذكر شده، درگوشي‌هايي كه داراي دكمه C يا Clear هستند مي توان از طريق استفاده از اين دكمه ها به پاك كردن متن مورد نظر اقدام نمود. اگر يك گوشي دكمه مذكور را نداشته باشد، مي‌توان از نسخه مخصوص ارائه شده براي اين دسته گوشي‌ها استفاده نمود كه داراي دكمه خاصي براي اين كار مي‌باشد. اين نسخه نيز به همراه نسخه اصلي نرم افزار بر روي وب‌سايت شركت ارتباطات سيار ايران ارائه شده است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا