موج دلبستگي کاربران به گوشي آيفون در دنيا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” با توجه به محبوبيت زياد آيفون خصوصا نوع نسل سومي آن کاربران اين تلفن همراه وابستگي شديدي به آن پيدا کرده اند.
اين تلفن همراه نسل سومي علاوه بر قابليت هاي زيادي که دارد مجهز به نرم افزارهاي گوناگوني است که تمام کارهاي روزانه يک کاربر را به خود وابسته مي کند.
علاوه برارسال و دريافت ايميل، گوش دادن به موسيقي و جستجوي اينترنت، دريافت اطلاعات در مورد وضعيت آب و هوا و ترافيک، اتصال به شبکه هاي اجتماعي و اشتراک موقعيت با کاربران ديگر از طريق اين تلفن همراه ممکن شده است.
ارايه بيش از 500 نرم افزار و برنامه کاربردي به قابليت هاي آيفون وسعت بخشيده است و اين گوشي را به يک وسيله همه کاره و حتي يک رايانه همراه تبديل کرده است.
کاربران آيفون احساس مي کنند بدون آن قادر به ادامه فعاليت روزانه خود نيستند و بايد همواره آن را همراه داشته باشند.
گوشي جديد و نسل سومي آيفون داراي سيستم  هماهنگ کننده تقويم ، سيستم پشتيبان شبکه هاي خصوصي برمنباي پروتکل Cisco (Cisco IPsec VPN) به منظور دسترسي امن به شبکه شرکت ارايه دهنده خدمات به کاربران ، است.
گوشي جديد آيفون داراي باتري با ظرفيت مناسب براي 5 ساعت مکالمه با استفاده از شبکه هاي نسل سومي  ،  6 ساعت جستجوي اينترنتي و 7 ساعت پخش ويديويي است.
گزارشات حاکي از آن است که شرکت اپل قصد دارد در تابستان 1/5 ميليون دستگاه و تا پايان سال 2008 ميلادي 14 ميليون دستگاه از اين گوشي را به فروش برساند.
برنامه فروش اپل براي سال 2009 ميلادي 45 ميليون دستگاه اعلام شده است.
 112/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا