بيش از 27 هزار تماس با 09990 در خصوص سيمکارت هاي دائمي بوده است

“داوود زارعيان” در گفت وگو با خبرنگار موبنا  با اشاره به اين که  سئوالات مطرح شده در اين خصوص شامل دو بخش مجزا بوده ،اظهار داشت:بخش اول  سئولات شامل در خواست ريز مکالمات ، تقاضا  براي سرويس ويژه ،  هزينه رومينگ در کشورهاي خارجي و ساير موارد مرتبط بوده است.
وي  سوالاتي در خصوص مشکلات فني ، نرسيدن  قبوض تلفن  همراه به کاربران ،  مشکلات  پيامک  و غيره را بخش ديگر اين سئوالات دانست .
زارعيان همچنين خاطر نشان کرد:همچنين 27 هزار و 867  تماس در خصوص سيم کارت اعتباري  با اين مرکز صورت گرفته شده است .
مدير کل شرکت مخابرات ايران آدرس دفاتر خصوصي  شيوه دريافت  خريد کارت شارژ از طريق اينترنت ،  نحوه  ثبت نام  از طريق اينترنت  را  بيشترين سئوالات مطرح شده  در اين ماه از اين مرکز عنوان کرد.
اين مقام مسئول گفت: همچنين روزانه  در حدود 25 هزار نفر با  سيستم مکانيزه  مرکز 09990  در خصوص دريافت اطلاعات عمومي  تماس برقرار کردند .  
117/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا