اسپرينت سرويس Sprint Web به کاربران ارايه مي دهد

 به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، از ويژگي هاي Sprint Web مي توان به دسترسي به سرويس جستجوي پرسرعت گوگل اشاره کرد، همانطور که هم اکنون موتور جستجوي گوگل روي گوشي هاي اسپرينت فعال است.
با اين حال Sprint Web محتواي مناسبي است که با يک روش ساده قابل اجراست.
براساس صفحات وب که پيش از اين نيز قابل بازديد بود، Sprint Web مناسب ترين صفحات را هر زماني که کاربر چيزي را جستجو مي کند براي وي فراهم خواهد کرد.
کوين پاکينگهام، مدير ارشد محصولات و فناوري هاي اسپرينت مي گويد: کاربران اسپرينت هميشه توانايي دسترسي به اينترنت را با استفاده از گوشي هاي اسپرينت داشته و هم اکنون با سرويس Sprint Web اين کار حتي براي يافتن سريع اطلاعاتي که نياز دارند ساده تر و راحت تر خواهد بود.
Sprint Web به شکل خودکار در يافت مي کند که کاربر چه محتواهايي را دوست دارد و آنها را در صفحه اصلي براي جستجو توسط موتور جستجوي گوگل ذخيره مي کند.
Sprint Web هم اکنون براي بيش از 40 گوشي اسپرينت همچون  RAZR2 موتورولا، پالم سنترو، سانيو کاتانا DLX، LG Rumor، Upstage سامسونگ در دسترس است و پيش بيني مي شود بزودي براي ديگر گوشي هاي اسپرينت نيز ارايه شود.
به منظور نصب سرويس Sprint Web ، کاربراني که دستگاه هاي سازگار با اين سرويس دارند نبايد آن را دانلود کنند زيرا اين سرويس به طور خودکار روي دستگاه آنها نصب مي شود، تنها لازم است که روي آيکون “وب” گوشي کليک کرده تا Sprint Web فعال شود.
135/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا