ترک سل 80درصد سهام BeST را خريد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس مفاد موجود در قرارداد اين مبلغ قرار است درسه مرحله مختلف پرداخت شود که مرحله اول آن که يک ماه پس از انعقاد قرارداد  انجام خواهد شد .
در اين قرارداد ترکسل موظف است علاوه بر 500ميليون دلار مبلغ 100ميليون دلار ديگر رابعد از انعقاد قرارداد وبه شرط شکستن رکورد سود خالص BeSTدر هنگام کسب اولين درآمد،  پرداخت کند.
ترکسل همچنين اعلام کرد:همچنين در نظر داردتا 10 سال اينده  500ميليون دلار را به عنوان هزينه سرمايه اي ،براي اين اپراتور صرف کند.
“سوريا سيليو”مدير عامل ترکسل با ابراز خرسندي از کسب اين مقدار سهام آن را راهي در جهت توسعه هرچه بيشتر اين اپراتور و ورود هر چه بيشتر به بازار جهاني اعلام کرد.
وي در ادامه بازار بلاروس رابه دليل داشتن پتانسيل مناسب  فرصتي بکر براي نيل به اهداف اين اپراتور ترک اعلام کرد.
تعداد کاربران در بلاروس تا دسامبر 2007 ميلادي حدود هفت ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور72درصد اعلام شده است.
در اين کشور چهار اپراتور تلفن همراه، فعال است که  BeST با 178هزار کاربر رتبه سوم را در جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
ترکسل با 33ميليون و 800هزار کاربر و دارا بودن 60درصد از سهم بازار ترکيه رتبه اول را در بازار ارتباط از راه دور اين کشوردارا مي باشد.
134/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا