سهام مخابرات بالاخره 19 مرداد در بورس عرضه مي‌شود

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در حاليكه عرضه سهام شركت مخابرات در هفته جاري به اعلام EPS و افزايش سرمايه از سوي سازمان حسابرسي مشروط شده بود، مديرعامل شركت بورس در تازه ترين اظهار نظر خود اعلام كرد صورتجلسه مجمع فوق العاده شركت بايد به امضاي اعضا جهت ثبت در اداره ثبت شركتها برسد كه تاكنون اين امر صورت نگرفته است.
علي رحماني با بيان اين مطلب و با اشاره به اينكه EPS شركت نيز از سوي سازمان حسابرسي اعلام نشده است به ايسنا گفت: اعلام EPS از سوي سازمان حسابرسي مشكلي نداشته و موضوع مهمتر امضاي صورتجلسه مجمع فوق العاده است كه در صورت ارايه از سوي شركت مخابرات عرضه سهم صورت مي گيرد.
وي با اشاره به نامشخص بودن زمان عرضه سهام مخابرات اظهار كرد:عرضه سهم به ارسال مدارك مورد نياز بستگي داشته و در صورتيكه اين مدارك تا پايان هفته جاري به شركت بورس ارسال شود، سهام شركت مخابرات تا چهارشنبه در بورس عرضه خواهد شد.
اما غلامرضا حيدري كرد زنگنه ـ رييس سازمان خصوصي سازي ـ از عرضه سهام شركت مخابرات در روز شنبه 19 مرداد در بورس خبر داد و گفت: تمامي اقدامات مورد نياز جهت عرضه شركت مخابرات در بورس صورت گرفته و پنج درصد از سهام اين شركت شنبه وارد بورس خواهد شد.
اما زنگنه در مورد امضاي صورتجلسه مجمع نظر ديگري داشته و اظهار كرد: اين صورت جلسه به امضاي اعضا رسيده و EPS شركت نيز تاييد شده است و قيمت سهم با توجه به عرضه و تقاضا در روز عرضه تعيين خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا