80 هزار نفر نسخه دوم نرم افزار پيامک فارسي همراه اول را دانلود کردند

جعفر محمدي در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: نسخه اول نرم افزار پيام رسان فارسي نيز توسط 320 هزار نفر دانلود شده بود که با محاسبه آمار نسخه دوم ، بالغ بر 405 هزار نفر تاکنون موفق به دانلود اين نرم افزار شده اند.
وي با اشاره به شمار مشترکان اپراتور اول که بالغ بر 27 ميليون نفر است، يادآور شد: با توجه به اطلاع رساني صورت گرفته لزومي به دانلود و دريافت اين نرم افزار از طريق وب سايت وجود ندارد و مشترکان مي توانند از طريق فناوري بلوتوث اين نرم افزار را منتقل کنند.
به گفته محمدي اگرچه تعداد دانلود نرم افزار پيامک فارسي با افزايش چنداني روبرو نبوده اما نظرات اخذ شده نشان از استفاده و استقبال زياد از اين نرم افزار دارد.
مدير فني پروژه نرم افزار پيام رسان فارسي همچنين از تست اين نرم افزار بر روي 171 مدل گوشي تلفن همراه موجود در بازار خبر داد و گفت:در اين تست ، بسياري از مدل هاي مشابه گوشي از يک برند ، به عنوان يک مدل حساب شده است.
به گفته وي مذاکراتي با مسئولان واردکننده گوشي هاي تلفن همراه ، براي تست اين نرم افزار بر روي گوشي هاي مبدا در حال انجام است.
محمدي خاطرنشان کرد: هر چند وقت يک بار با اعمال نظرات کاربران، نسخه جديدي از نرم افزار پيامک فارسي عرضه خواهد شد.
ارائه نرم افزار پيامک فارسي که امکان ارسال 200 کاراکتر با فونت فارسي را در يک sms فراهم مي کند ، پس از افزايش تعرفه پيامک لاتين و با هدف ترويج فرهنگ استفاده از خط و زبان فارسي در محيط ديجيتال، در دستور کار شرکت ارتباطات سيار قرار گرفت.
مرکز ICT پيشرفته شريف به عنوان پيمانکار اين نرم افزار، تاکنون دو نسخه از اين نرم افزار را براي استفاده عموم عرضه کرده است.
نرم افزار پيامک فارسي بر روي سايت اينترنتي همراه اول به نشاني WWW.mci.ir قابل دسترسي است.
تعرفه ارسال پيامک لاتين 222 ريال و پيامک فارسي 89 ريال است.
128/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا