“دوربين ترافيک” روي تلفن همراه ارايه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت دبليوجي، اين کاربرد براي دستگاه تلفن همراه ارايه شده و به راننده امکان دسترسي به بيش از 600 دوربين ترافيک که توسط ادراه راهنمايي و رانندگي ميشيگان در اين شهر نصب شده، مي دهد.
اين سرويس به ميليونها راننده در تمامي ديترويت کمک مي کند که براي تردد در شهر يا مسافرت هاي درون شهري از خانه، محل کار يا مدرسه برنامه ريزي کنند.
گرگ کروجر، مدير برنامه ITS در اداره راهنمايي و رانندگي ميشيگان مي گويد: در ميشيگان ما به شهروندان کمک مي کنيم تا از هر فرصتي براي گذراندن وقت بيشتر با خانواده شان استفاده کنند و زمان کمتري از روز را در سفرهاي بين شهري هدر دهند.
وي مي افزايد: همانطور که قيمت هر گالون گاز 4 دلار ثابت مانده ما در حال برنامه ريزي براي دسترسي کاربران به اطلاعاتي که آنها را براي پيدا کردن سالم ترين، سريع ترين و مقرون به صرفه ترين مسير به مقصد هدايت کند، هستيم.
اين همکاري و ارايه اين سرويس به ساکنان ميشيگان و کساني که از ميشيگان ديدن مي کنند کمک مي کند تا به تصاوير زنده ترافيک خيابان ها و بزرگراه ها دسترسي داشته و برنامه ريزي درستي داشته باشند.
سرويس Mobileyes در بازارهاي هارتفورد، نيويورک، لس آنجلس، کانزاس، هوستون، نوکسويل، ايندياناپليس و واشنگتن عرضه شده است.
بر اساس اين گزارش اين سرويس با گوشي هاي که با شبکه هاي اسپرينت، وريزون وايرلس، AT&T و T-Mobile کار مي کنند سازگار است.
بر اين اساس کاربران مي توانند به اين سرويس از هر جايي با گوشي هاي هوشمندي چون بلک بري، پالم ترئو و Q  موتورولا دسترسي داشته باشند.
براي دسترسي به اين سرويس لازم است کاربران آن را از وب سايت اين شرکت دانلود کرده و رانندگان مي توانند براي ديدن تصاوير لحظه به لحظه ترافيک هر يک از دوربين ها در طول مسير و خيابان را انتخاب کرده و کليدهايي را براي دسترسي سريع به اين برنامه روي گوشي تلفن همراه شان انتخاب کنند.
135/ 13

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا