راه‌اندازي سرويسي خدمات غيرحضوري تا يك ماه آينده

عباس لطفعليان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين كه رومينگ بين‌المللي لوكس محسوب شده و ممكن است از آن سوء استفاده شود اظهار كرد: شركت ارتباطات سيار تا يك ماه آينده سرويسي راه‌اندازي مي‌كند كه به‌ويژه مشتركاني كه در خارج از كشور ازسرويس رومينگ استفاده مي‌كنند در زمان مفقودي سيم‌كارت و يا سرقت آن بتوانند وارد پرتال اين شركت شده و با استفاده از اين سيستم به قطع و سوختن سيم‌كارت خود اقدام كنند.
وي با بيان اين كه مشتركان براي استفاده از اين سيستم بايد عضو آن باشند گفت: اين سيستم علاوه بر اين كار ارايه‌ي ريزمكالمات، مبلغ صورتحساب، پرداختي، تقاضاي تعويض و يا قطع سيم‌كارت را انجام مي‌دهند.
مدير كل روابط بين اپراتورهاي شركت ارتباطات سيار با توصيه به مشتركان براي عضو شدن در سرويس رومينگ تاكيد كرد: مشتركان در زمان مقرر بايد وارد پرتال شركت ارتباطات سيار ايران با آدرس www.mci.ir شده و فرمي را تكميل كنند كه بعد از اين مرحله‌ شماره‌ پيگيري براي مشترك در نظر گرفته مي‌شود.
او افزود: اين شماره بايد در مراكز مشتركان دولتي احراز هويت شود و بعد از اين مرحله ايميلي به متقاضي زده مي‌شود نام كاربري و كلمه‌ي عبور مختص مشترك به وي داده مي‌شود؛ مشتركان مي‌توانند تمامي تقاضاهاي خود را از اين سيستم برآورده كنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا