سرمايه گذاري 37.5ميليون دلاري تي موبايل در لاس وگاس

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تي موبايل در ادامه گزارش خود اعلام کرد در نظر دارد تا پايان 2008 ميلادي سرويس مذکور را در بيش از 20بازار ديگر ارايه دهد.
“نويل ري”يکي از مديران شعبه آمريکايي تي موبايل در اين باره گفت:سرويس هاي 3Gشرکت در حال حاضر نيويورک را تحت پوشش خود دارد در حاليکه تي موبايل پيشتر اعلام کرده بود در نظر دارد سرويس هاي خود را تا پايان سال در بيش از 20تا25بازار ارايه دهد و در گزارش ديگري نيز گفته بود تعداد بازار هاي مجهز به اين فناوري را تا اول اکتبر به 27 مي رساند.
وي افزود:ارايه سرويس هاي فناوري نسل سوم در لاس وگاس کاربران را قادر مي سازد تا از طيف AWSاستفاده کنند.
 وي علت دير شروع  کردن تي موبايل به ارايه سرويس مذکور را تاخير کميسيون مخابرات فدرال آمريکا در ارايه مجوز به اين اپراتور دانست.
تي موبايل با اعلام اينکه براي کسب 120مجوز مبلغ 4.2ميليارد دلار هزينه کرده است افزود:در نظر دارد براي ارتقاي شبکه خود در طي دو تا سه سال آينده 2.66ميليارد دلار سرمايه گذاري کند.
تعداد کاربران تلفن همراه در امريکا تا سپتامبر 2007 ميلادي 255ميليون و 400هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 84.06درصد اعلام شده است.
در اين کشور 18اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که تي موبايل با بيش از 30ميليون کاربر رتبه چهارم جدول رده بندي اپراتورهاي امريکا را به خود اختصاص داده است.
134/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا