يک مرد آمريکايي از سامسونگ، موتورولا و تي موبايل شکايت کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شکايت اين مرد آمريکايي به خاطر خطرات ناشي از امواج سرطان زاي تلفن همراه بوده است.
“ميکائيل بنت”، با ادعاي اينکه امواج خطرناکي از تلفن همراه وي ساطع مي شود و به علت استفاده از سرويس هاي شبکه تي موبايل از اين اپراتور و شرکت هاي سامسونگ و موتورولا شکايت کرد.
“بنت” با اعلام اينکه از گوشي سامسونگ از آگوست 2003 تا دسامبر 2005 استفاده کرده و گوشي موتورلاي خود را نيز از دسامبر 2005 تا آپريل 2006 داشته است ادعا کرده است که در طي اين مدت دچار مشکلاتي مانند کم شنوايي در گوش راست، سرگيجه، پريشاني و ناراحتي هاي ديگر شده است. 
دادگاه درباره اين شکايت اعلام کرد:
با توجه به ادعاي شاکي مبني بر تاثير امواج راديويي تلفن همراه در طول زمان ياد شده بر ناراحتي هاي جسمي و رواني وي مسئولين موتورولا و سامسونگ دفاعيه خود را تقديم دادگاه کردند.
اين دو شرکت با ذکر اين مطلب که تحقيقات جديد نشان داده است که امواج راديويي تلفن همراه تاثير چنداني بر سلامت افراد ندارد و پزشکان تنها در مورد استفاده بيش از حد از آن هشدار داده اند از خود دفاع کردند.
استفاده از تلفن هرماه براي کودکان و افراد سالمند زيان جدي تري دارد.
دولت فرانسه در مورد استفاده از تلفن همراه توسط کودکان هشدار داده و هند استفاده از تلفن همراه را براي کودکان ممنوع  اعلام کرده است.
112/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا