فعاليت شرکت هاي قانوني توزيع کننده گوشي گسترش يافت

به گزارش خبرنگار موبنا، به موجب اين حرکت ، اکثر نمايندگان رسمي تلفن همراه در کشور ، براي در دست گرفتن سهم فروش گوشي تلفن همراه در بازار به توزيع گوشي هاي جديد خود پرداخته اند.
“علي اکبرزاده” يکي از فعان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در حال حاضر با پيگيري ها و برخوردهاي مکرر نيروي انتظامي با متقاضيان گوشي هاي داراي گارانتي متفرقه (گوشي هاي قاچاقي)،فعاليت گسترده شرکت هاي اصلي آغاز شده است.
وي افزود:اختلاف قيمت بين گوشي هاي داراي گارانتي معتبر و بدون گارانتي ،کاربران را به سمت استفاده از گوشي هاي فاقد گارانتي معتبر سوق مي دهد که اين امر يکي از دلايل افزايش فعاليت قاچاقچيان و همچنين از رونق افتادن بازار گوشي هايي است که با گارانتي معتبر عرضه مي شوند.
اين فعال بازار معتقد است: اکثر فعالان قانوني براي مقابله با قاچاق محصولات خود ،سياست تعديل قيمت و توزيع مدل هاي جديد را در پيش گرفته اند.
اکبرزاده تصريح کرد: هم اکنون قيمت گوشي هاي سامسونگ با گارانتي “پارس مايکروتل” و سوني اريکسون با گارانتي “پارس کامتل”   با گوشي هاي قاچاق آن در بازار تلفن همراه برابر است به طوري که در اکثر مدل هاي اين دو برند تنها اختلاف قيمت آنها به 50 هزار ريال مي رسد.
اين کارشناس  خاطر نشان کرد: با استمرار برخورد نيروي انتظامي با قاچاقچيان اميدواريم تا قاچاق تلفن همراه در بازار ايران به صورت ريشه اي از بين برود.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا