نگاهي به سرويس هاي ويديويي تلفن همراه و کاربران آن

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز” ،اين بررسي نشان داد جمع کثيري از کابران با دارابودن موبايل هاي مجهز به ويديو هيچ تمايلي براي استفاده از ويژگي هاي ويديويي تلفن خود ندارند.
به عنوان مثال مي توان گفت که حدود 56درصد افراد اعلام کرده اند که هيچ گاه ويديو کليپ هاي موجود در تلفن همراه خود را نديده اند.
استفاده کم از اين سرويس از يک سو باعث دلسرد ي اپراتور ها شده است و از سوي ديگر اميد آنها را به افزايش درآمد از بخش سرويس هاي تلويزيوني  بالا برده است.
يک مقام آگاه در اين باره گفت : بيشتر کاربران براي استفاده از سرويس هاي تلويزيون همراه و ويديو مجبور هستند ،پول اضافي پرداخت کنند.
بسياري از کاربران نيز براي خريد يک گوشي جديد با ترديد روبرو هستند  و خود را از استفاده از فناوري هاي جديد محروم مي کنند و اپراتور ها مي توانند با ارايه برنامه هايي رايگان بر چالش ايجاد شده فايق آيند.
در اين گزارش آمده است که اپراتورها در ژاپن و کره جنوبي به دليل ارايه رايگان سرويس هاي تلويزون همراه تعداد کاربران بسياري را بسوي خود جذب کرده اند در حالي که در ايتاليا به دليل هزينه هاي بالاي کاربران معدودي از  اين سرويس ها استفاده مي کنند.
134/14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا