دو خبر از آيفون و اچ تي سي دريم

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “آدوتاس” ، شرکت “ام متريکز” اعلام کرده است که در ژانويه 2008 حدود 85 درصد کاربران آيفون اخبار و اطلاعات را از طريق تلفن همراه به دست آوده اند و 7/49 درصد کاربران آيفون به شبکه هاي اجتماعي دسترسي داشته اند.
به گزارش M:Metrics به طور کلي در سال جاري گوشي هاي تاچ اسکرين با استقبال گسترده کاربران مواجه شده اند و در اين ميان آيفون جايگاه ويژه اي داشته است.
اين شرکت تحقيقاتي پيش  بيني کرده است که تعداد کاربران گوشي هاي لمسي از 341 ميليون نفر در سال جاري به دوبرابر تا سال 2012 برسد.
همچنين گفته مي شود که  شرکت “تي موبايل” قراراست گوشي تلفن همراه ” اچ تي سي دريم” را در 17 ماه سپتامبر سال جاري ميلادي عرضه کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،   اين گوشي که مجهز به سيستم اندرويد و قابليت ويدويي است از 17 سپتامبر پيش فروش و از 24 سپتامبر نيز بصورت همگاني فروخته خواهد شد.
براي اين گوشي دو قيمت 150 و 399 دلاري تعيين شده است به اين صورت که قيمت 150 دلاري براي مشترکان کنوني و قيمت پيش فروش يک هفته اي و قيمت 399 دلاري قيمت فروش رسمي پس از گذشت يک هفته ياد شده است.
براساس طرح تي موبايل ، داشتن يک اکانت ( آدرس اختصاصي پست الکترونيک يا ايميل) در پست الکترونيکي ” جي ميل” GMail به منظور فعال کردن گوشي اچ تي سي دريم  ، لازم است.
گوشي تلفن همراه HTC Dream دردو رنگ مشکي و قهوه اي عرضه مي شود و داراي پشتيباني سيستم هاي نسل سومي 3G ،  دوربين 3 مگا پيکسلي ، صفحه کليد  کامل مدل QWERTY و صفحه نمايش لمسي است.
پشتيباني مي کند.
112/131/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا