پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دليل استقبال اکثر متقاضيان گوشي از مدل هاي فوق ذکر کرده اند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل 6300 را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
گوشي 6300 نوکيا که از يک سال گذشته وارد بازار تلفن همراه تهران شده با ظاهري کلاسيک و امکانات مناسب توانست مقام پرفروش ترين گوشي نوکيا را در بازار تلفن همراه ايران به خود اختصاص دهد  و هم اکنون نيز به بهاي يک ميليون و 750 هزار ريال فروخته مي شود.
اين گوشي که از ماه نوامبر سال 2006 در دو رنگ نقره اي و مشکي وارد بازار جهاني شده ، علاوه بر صفحه نمايش TFT از قابليت نمايش 16ميليون رنگ دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و سيستم پخش صداي پلي فونيک 64کاناله نيز برخوردار است .
حافظه داخلي اين گوشي 8/7 مگابايت است و قابليت ارتقاء حافظه تا دو گيگا بايت را دارد.
**سوني اريکسون
مدل K800 سوني اريکسون مقام پرفروش ترين گوشي اين برند را به خود اختصاص داد و با گارانتي رسمي با قيمت يک ميليون و 850هزار ريال در سطح بازار تلفن همراه معامله شد.
اين گوشي از ماه فوريه سال 2006 در رنگ بندي مشکي، قهوه اي و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
وزن 115 گرمي ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري 2/3 مگاپيکسل،قابليت فوکوس خودکار ، لنز سايبرشات و دوربين دوم VGA، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 262 هزارو 144 رنگ، حافظه داخلي 64 مگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک 72 کاناله از ويژگي هاي بارز K800 سوني اريکسون است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ مدل E250 را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
گوشي E250 با قيمت 950 هزار ريال  تا کنون مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.
گوشي E250 سامسونگ از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و کشويي بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله  خانم هاي ايراني قرار گرفته و توانست در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.
گوشي E250 سامسونگ 80 گرم وزن دارد و از اکتبر سال 2006با رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است.
اين گوشي که امکاناتي نظير حافظه 10 مگابايتي و قابليت 65 هزار و 536 رنگ در صفحه نمايش و دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA دارد، فاقد امکانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.
**موتورولا
بعد از گوشي A1200 و V8 موتورولا مدل C118 اين برند که جزو گوشي هاي ارزان قيمت اين برند قرار دارد به عنوان پرفروش ترين گوشي موتورولا معرفي شد.
در همين حال گوشي C118 اين برند که تنها به عنوان گوشي ساده براي مکالمه تلفني به کار مي رود با قيمت 350 هزار يال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا