ارايه سايت”پلي نو آرنا” توسط سوني اريکسون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، سوني اريکسون در گزارش خود آورده است” پلي نو آرنا اين امکان را در اختيار کاربران مي گذارد که به سايت هاي بازي ،موسيقي و کاربردهاي ديگر موبايلي دسترسي داشته باشند.
در ادامه اين گزارش آمده است:تمام تلاش سازندگان تلفن همراه ارايه سرويس هاي باکيفيت و نوين براي افزايش سود بازار سرويس هاي  بازي و موسيقي موبايلي است.
اين گزارش در ادامه وجود بازارهاي بکر در اروپاي غربي و تمرکز بازي و موسيقي موبايلي بر برندهايي چون واک من و دوربين هاي سايبر شات گوشي ها را فرصتي مغتنم براي رشد و توسعه هر چه بيشتر فعالان اين عرصه اعلام کرد.
“مارتين بلومکويست” يکي از مديران سوني اريکسون در اين باره گفت:اين سايت در مرحله اول در اختيار برخي مناطق اروپا يي قرار خواهد گرفت و تا پايان سال تمام اروپا را در بر مي گيرد.
وي افزود:پيش بيني مي کنيم اين سايت تا پايان سال 2009ميلادي به يک سرويس جهاني تبديل شود.
وي افزود:در مرحله اول از اين طرح يک ميليون track موسيقي در اختيار کاربران قرار مي گيرد و انتظار مي رود با ارايه سراسري اين سرويس تعداد track موسيقي به پنج ميليون افزايش يابد.
بلومکويست در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر 200ميليون دستگاه تلفن همراه  مجهز به MP3  سوني اريکسون است.
سوني اريکسون که با ترکيبي از دو شرکت اريکسون سوئد که در سال 1876پايه ريزي شد و سوني ژاپني ،  سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه است ، در فصل آخر سال 2007 با کاهش 17 درصدي سود مواجه شده است.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا