مدال طلاي تماشگران مسابقات المپيک پکن به تلويزيون وبي اختصاص يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش تعداد کاربراني که از طريق سرويس هاي اينترنتي تلفن همراه يا کامپيوترهاي شخصي خود اقدام به تماشاي شانزدهمين دوره از بازي هاي المپيک 2008 پکن کردند ،بسيار قابل توجه و منحصر بفرد بوده است.
اين گزارش ، فراواني سرويس هاي اينترنتي را که به ارايه رايگان اين بازي ها مي پرداختند، دليلي بر افزايش تعداد کاربران اين سرويس ارتباطي مي داند.
اين گزارش در ادامه اورده است ارايه سرويس ها به قدري با کيفيت و پوشش دهي بالا همراه بود که کاربران در کشورهاي عراق و افغانستان با وجود امکانات کم توانستند اين بازي ها را از طريق سايت “يوتيوب” مشاهده کنند.
در ادامه اين گزارش آمده است، به طور مثال سرويس هاي زنده ويديويي بي بي سي اعلام کرده که در روز برگزاري مسابقه شناي “ميچل فلپس”شناگر آمريکايي که موفق شد هشت طلاي المپيک را در رشته ها ي مختلف شنا بدست آورد، حدود سه ميليون نفر در انگليس از طريق تلويزيون وبي به تماشاي اين مسابقه پرداختند.
بر اساس اين گزارش، 10ميليون بازديد کننده بيش از شش ميليون ساعت  يا بيش از 56 ميليون ويديو آنلاين را از طريق شبکه هاي آنلاين NBC مسابقا ت اين المپيک را مشاهده کرده اند که 20برابر بيش از آمار المپيک آتن 2004 ميلادي است.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا