با حضور وزير ارتباطات473 طرح مخابراتي در استان مركزي افتتاح شد

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات وفناوري اطلاعات، محمد سليماني سي سال گذشته را مايه افتخار دانست و اظهار كرد: ما بايد در جهت توسعه و پيشرفت گام برداريم.
وي با مثبت ارزيابي كردن پيشرفت‌هاي 30 سال گذشته تاكيد كرد: تلاش و پيشرفت كشور در 30 سال گذشته خوب بوده است، اما بايد به جايگاه اصلي و شان خود كه بسيار بالاتر است دست يابيم.
سليماني از جمله افتخارات سي سال گذشته، ارتباط‌رساني به بيش از 53 هزار روستا اشاره كرد و افزود: بيش از 65 ميليون تلفن ثابت و همراه به مردم واگذار شده كه نشان از شايسته بودن ملت براي خدمتگزاري به آنها دارد.
وي خاطرنشان كرد: برنامه سال جاري، ارتباط‌رساني به روستاهاي 50 خانوار به بالاست و در سال بعد 20 خانوار به بالا انجام خواهد شد.
وزير ارتباطات با اشاره به برنامه چهارم توسعه در بخش تلفن همراه گفت: ضريب نفوذ تلفن همراه بايد به 35 درصد در پايان برنامه مي‌رسيد كه امروز از 58 درصد عبور كرده است.
وي در ادامه از آماده بودن زيرساخت‌هاي ارتباطي خبر داد و گفت: امروز هيچ بانكي نمي‌تواند بهانه بياورد كه بستر ارتباطات فراهم نيست چرا كه اين بستر فراهم شده است .
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات دولت نهم را دولت كار و تلاش برشمرد و گفت: امروز تلاش مي‌كنيم رهنمودهاي حضرت امام (ره) در عمل پياده شود.
وي تاكيد كرد: دشمنان مي‌دانند اگر اين راه پيروي شود، پرچم به پرچمدار اصلي آن رسيده و ظلم و ستم از بين مي‌رود.
سليماني افزود: امروز ايران در تمام رشته‌ها براي گفتن حرف دارد . علم و تكنولوژي، انرژي و دسترسي به فضا جزء توفيق‌هاي ايران است و باعث شگفتي جهانيان شده است.
وي در پايان، اتمام اهداف برنامه چهارم توسعه در وزارت ارتباطات را نشاني از انجام فعاليت در زمان كوتاه دانست و گفت: امروز بايد نيازها در جهت استفاده از فناوري‌هاي جديد ارتباطي تحريك شود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا