دو خبر از آمريکا و پورت لوئيس

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، نرم افزار حسابداري تجاري QuickBooks Online که بر پايه وب کار مي کند امکان بررسي حساب بانکي و کارت اعتباري؛ يافتن اطلاعات تماس فروشنده و مشتري از طريق نقشه هاي گوگل و پيگيري بدهکاري را براي کاربران فراهم مي کند.
بر اساس گزارش  Intuit ، اين شرکت بيش از 130 هزار مشترک تجارت هاي کوچک QuickBooks Online دارد که از اين پس اين کاربران از آزادي عمل بيشتري براي مديريت بررسي حساب ها از طريق دستگاه هاي تلفن همراه شان دارند.
کاربران مي توانند از وب سايت رسمي QuickBooks Online با پرداخت ماهانه 95/9 دلار اشتراک بگيرند.
همچنين در خبرها آمده است که پورت لوييس جزيره کوچک در اقيانوس هند، توانست سرويس هاي تلفن همراه را در اختيار 99درصد از جمعيت خود قرار دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش رشد تعداد کاربران تلفن همراه در اين منطقه در سال 2007 در مقايسه با مدت مشابه سال ماقبل  با افزايش 20.2درصد ي مواجه بوده است که نشان مي دهد نزديک به 928هزار و 600نفر از جمعيت يک ميليون و 200هزار نفري اين جزيره به سرويس هاي ارتباطي تلفن همراه دسترسي دارند.
اين گزارش نشان مي دهد تعداد گوشي هاي تلفن همراه در اين جزيره براي هر 100نفرسکنه اين جزيره با افزايش 19 درصدي  مواجه بوده است.
اين گزارش همچنين اعلام کرد ، تعداد 361هزار و 340خط ارتباطي ثابت در اين جزيره  وجود دارد که با ارايه سرويس هاي تلفن همراه از سال 2003ميلادي رشد در اين بخش با کاهش روبرو بوده است.
اين گزارش همچنين تعداد کاربران اينترنت در اين جزيره را در سال 2007 ميلادي 166هزار اعلام کرد که اين ميزان نشان مي دهد از هر 100نفرکاربر ساکن در اين  منطقه تنها 13.1کاربر از سرويس هاي  اينترنتي استفاده مي کنند.
 135/134 /  14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا