ارتباطات

معاون شرکت ارتباطات سيار:

محمدحسين فلاح‌اصغري در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي اختلال در تماس‌ها و يا قطعي‌هاي پي ‌در پي حين مكالمه كه به ويژه در روزهاي اخير با آن مواجه هستيم و برخي مشتركان از اين موضوع ناراضي هستند اظهار كرد: در بعضي نقاط كه جمعيت زياد است در ساعاتي از روز ترافيك به قدري افزايش مي‌يابد كه كانال‌ها اشغال مي‌شود و اين امر باعث مي‌شود تا مشتركان به تماس پي‌ در پي مجبور شوند ولي اين دليل بر خرابي شبكه نيست.وي گفت: البته بعضي مواقع نيز معمولا در زمان انجام امور توسعه و برگردان‌هاي سايت از يک مرکز به مرکز ديگر با آن مواجه مي‌شويم، زيرا سيستم‌هايي که از قبل نصب شدند به مرور زمان کم ظرفيت شده و به انجام اصلاحاتي نياز دارند؛ بنابراين بعد از پايدار شدن نصب و انجام تست روال به حالت قبلي باز خواهد گشت.
معاون نظارت و مديريت شبکه‌ي شرکت ارتباطات سيار ايران در پايان درباره‌ي‌ علت ارسال ناموفق پيام‌هاي كوتاه كه اين روزها دوباره بيش‌ از گذشته احساس مي‌شود تاكيد كرد:‌ در رابطه با ارسال پيام كوتاه با مشكلي مواجه نيستيم و اختلالي در شبكه وجود ندارد اما اين مشكلات در برخي مواقع به دليل انتقال بار ترافيكي شبكه از مراكز كلان به مراكز جديد به وجود مي‌آيد و تا زمان پايدار شدن اين ترافيك در مراكز جديد اختلالات در ارسال پيام‌ها به وجود مي‌آيد اما به گفته‌ي وي به تناسب رشد مشتركان مراكز پيام كوتاه نيز توسعه خواهد يافت.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا