معاون شرکت ارتباطات سيار:
محمدحسين فلاحاصغري در گفتوگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دربارهي اختلال در تماسها و يا قطعيهاي پي در پي حين مكالمه كه به ويژه در روزهاي اخير با آن مواجه هستيم و برخي مشتركان از اين موضوع ناراضي هستند اظهار كرد: در بعضي نقاط كه جمعيت زياد است در ساعاتي از روز ترافيك به قدري افزايش مييابد كه كانالها اشغال ميشود و اين امر باعث ميشود تا مشتركان به تماس پي در پي مجبور شوند ولي اين دليل بر خرابي شبكه نيست.وي گفت: البته بعضي مواقع نيز معمولا در زمان انجام امور توسعه و برگردانهاي سايت از يک مرکز به مرکز ديگر با آن مواجه ميشويم، زيرا سيستمهايي که از قبل نصب شدند به مرور زمان کم ظرفيت شده و به انجام اصلاحاتي نياز دارند؛ بنابراين بعد از پايدار شدن نصب و انجام تست روال به حالت قبلي باز خواهد گشت.
معاون نظارت و مديريت شبکهي شرکت ارتباطات سيار ايران در پايان دربارهي علت ارسال ناموفق پيامهاي كوتاه كه اين روزها دوباره بيش از گذشته احساس ميشود تاكيد كرد: در رابطه با ارسال پيام كوتاه با مشكلي مواجه نيستيم و اختلالي در شبكه وجود ندارد اما اين مشكلات در برخي مواقع به دليل انتقال بار ترافيكي شبكه از مراكز كلان به مراكز جديد به وجود ميآيد و تا زمان پايدار شدن اين ترافيك در مراكز جديد اختلالات در ارسال پيامها به وجود ميآيد اما به گفتهي وي به تناسب رشد مشتركان مراكز پيام كوتاه نيز توسعه خواهد يافت.