پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را از مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا مدل 1200 و E65  اين برند را در بازار تلفن همراه به عنوان پرفروش ترين گوشي ها اعلام کردند.
گوشي 1200 نوکيا که با گارانتي رسمي به بهاي 350 هزار ريال فروخته مي شود تنها براي مکالمه تلفني ساده به کار مي رود. فعالان بازار معتقدند به دليل قيمت پايين اين گوشي و آنتن دهي مناسب آن همچنان اين مدل مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.
گوشي 1200 نوکيا فاقد امکانات پيشرفته اي همچون حافظه داخلي بالا و دوربين عکاسي است.
در همين حال گوشي E65 نوکيا که با گارانتي غير رسمي به بهاي دو ميليون و 650 هزار ريال فروخته مي شود توانست به عنوان گوشي خوش فروش در بازار تلفن همراه معرفي شود.
بيشتر متقاضيان خريد اين گوشي که از ماه فوريه 2007 وارد بازار جهاني و پس از آن ايران شده است خانم ها هستند چرا که اين گوشي کشويي نوکيا از مشخصات فني بالايي برخوردار است.
اين گوشي که جزء گوشي هاي کشويي شرکت نوکيا طبقه بندي مي شود و از ظاهري زيبا و جذاب برخوردار است داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، حافظه داخلي 50 مگابايتي و ارتقا آن توسط کارت حافظه   microSD TransFlashتا دو گيگابايت است.
همچنين اين گوشي از يک پورت USB ، بلوتوث ، اينفرارد ، GPRS و EDGEبرخوردار است .
از ديگر امکانات موجود در اين گوشي مي توان به تايپ هوشمند T9 ، آيفون ، سيستم ضبط صدا ، سيستم شماره گيري صوتي ، فن آوري Push to talk و قابليت نمايش pdf اشاره کرد .
باتري موجود در اين گوشي از نوع Li-Ion 1000 mAh است و شش ساعت مکالمه مداوم و 265 ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي کند.
** سوني اريکسون
دو مدل Z550 و K770 سوني اريکسون در بازار تلفن همراه توانستند به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي شوند.
گوشي Z550 و K770 سوني اريکسون با گارانتي رسمي به ترتيب به بهاي يک ميليون و 300 هزار ريال و يک ميليون و 970 هزار ريال به فروش مي رسد.
گوشي Z550 سوني اريکسون با وزني در حدود 93 گرم داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري 3/1 مگاپيکسلي، صفحه نمايش 
TFT با قابليت نمايش 262 هزار و 144 رنگ است.
حافظه 20 مگابايتي اين گوشي توسط Memory Stick Micro  M2 ارتقا مي يابد.
در همين حال گوشي k770 سوني اريکسون از ماه آگوست سال 2007 ميلادي وارد بازار جهاني تلفن همراه شد و پس از عرضه در بازار تلفن همراه تهران مورداستقبال بيشتر مشتريان قرار گرفت.
مدل فوق بر روي چهار باند فرکانسي UMTS ، GSM 900 ، GSM 1800 و GSM 1900 کار مي کند.
K770 سوني اريکسون طراحي ارتقا يافته T650 است و داراي ويژگي هايي مانند نسل سوم ، صفحه نمايشTFT با وضوح QVGA، بلوتوث استريو ، راديو FM ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري سه مگاپيکسلي است.
سيستم پخش صداي پلي فونيک 72 کاناله، حافظه داخلي 16 مگابايت، حافظه جانبي 256 مگابايت کارت حافظه M2 و فناوري بلوتوث نسخه دو با A2DP و پورت USB از ديگر ويژگي هاي اين گوشي محسوب مي شود.
سوني اريکسون K770 در سه رنگ قهوه اي، بنفش و بژ عرضه شده و قاب گوشي از مواد پلاستيکي ساخته شده است اما با اين حال طراحي شيک و زيبايي دارد .
اين گوشي هم اکنون با گارانتي متفرقه به قيمت يک ميليون و 800 هزار ريال به فروش مي رود.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ مدل E250 و U600 را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
گوشي E250 با قيمت 960 هزار ريال  تا کنون مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.
گوشي E250 سامسونگ از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و کشويي بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله  خانم هاي ايراني قرار گرفته و توانست در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.
گوشي E250 سامسونگ 80 گرم وزن دارد و از اکتبر سال 2006با رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است.
اين گوشي که امکاناتي نظير حافظه 10 مگابايتي و قابليت 65 هزار و 536 رنگ در صفحه نمايش و دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA دارد، فاقد امکانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.
گوشي سامسونگ مدل U600 نيز با قيمت يک ميليون و 680 هزار ريال  در بازار تلفن همراه فروخته مي شود.
گوشي سامسونگ مدل U600 در ماه فوريه سال 2007 ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
برخي از فعالان بازار ظاهر زيبا و امکانات مناسب اين گوشي را از مهمترين دلايل پرفروش بودن  اين مدل گوشي در بازار تلفن همراه تهران دانستند.
اين گوشي از دوربين عکاسي و فيلمبرداري 2/3 مگاپيکسلي، ابعاد عکس 2048 در 1536 پيکسل، حافظه داخلي 60 مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash ، قابليت Java MIDP 2.0، سيستم جستجوي Yahoo، سيستم اسکن و پردازش کارت ويزيت نيز برخوردار است.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل A1200 را در بازار تلفن همراه به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي دو ميليون و 200 هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
اين محصول موتورولا  در ماه دسامبر سال 2005 ميلادي در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شد ، اما کمتر از يک سال است که اين گوشي به صورت چمداني در تک رنگ مشکي وارد بازار شده است.
اين گوشي داراي صفحه نمايش لمسي 320در 240پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک 40کاناله مي باشد و همچنين از پردازنده INTEL ، حافظه داخلي هشت مگابايتي برخوردار است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
**آلکاتل
گوشي T701 نسبت به ساير مدل هاي آلکاتل مورد استقبال مردم قرار گرفت و با امکانات مناسب توانست از بدو ورود به بازار در ليست پرفروش ترين گوشي هاي اين برند قرار گيرد.
گوشي T701 آلکاتل هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي 900هزار ريال فروخته مي شود.
**اچ تي سي
گوشي TOUCH اچ تي سي  که کمتر از يک سال وارد بازار تلفن همراه کشور شده است توانسته جاي خود را در بين  کاربران باز کند  و به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي شود.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي چهار ميليون و 450 هزار ريال در بازار تلفن همراه کشور معامله مي شود.
اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC داراي ويندوز موبايل شش است.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما به دليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست با آن کار کنند.
 اين گوشي از استحکام کافي برخوردار است، صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز بوده در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 در قاب پشت اين گوشي يک دوربين دو مگا پيکسلي است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود.
دوربين اين گوشي فاقد فلاش است و بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف 4 ثانيه فعال مي شود.
129/13

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا