پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه  دو مدل 6300 و 3500 نوکيا را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
گوشي 6300 نوکيا که بيش از يک سال است وارد بازار بازار تلفن همراه تهران شده با ظاهري کلاسيک و امکانات مناسب توانست مقام پرفروش ترين گوشي نوکيا را در بازار تلفن همراه ايران به خود اختصاص دهد  و هم اکنون نيز به بهاي يک ميليون و 750 هزار ريال فروخته مي شود.
اين گوشي که از ماه نوامبر سال 2006 در دو رنگ نقره اي و مشکي وارد بازار جهاني شده ، علاوه بر صفحه نمايش TFT از قابليت نمايش 16ميليون رنگ دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و سيستم پخش صداي پلي فونيک 64کاناله نيز برخوردار است .
حافظه داخلي اين گوشي 8/7 مگابايت است و قابليت ارتقاء حافظه تا دو گيگا بايت را دارد.
در همين حال گوشي  3500نوکيا نيز به بهاي يک ميليون و 400 هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران فروخته مي شود.
نوکيا 3500 کلاسيک داراي ابعاد ??? در 45 در 1/13  ميلي و 81 گرم ، يک صفحه نمايش 8/1 اينچ با وضوح ??? در ??? پيکسل و 262هزار رنگ مجهز است .
صفحه نمايش گوشي اندازه کوچکي دارد و وضوح آن کم است  و ساير گوشي هايي که در اين رده قرار دارند به صفحه نمايش هاي بهتري مجهز مي باشند و وضوح بالاتري دارند .
اين گوشي مجهز به يک دوربين دو مگاپيکسل با وضوح ???? در ???? پيکسل  است  دوربين فاقد فلش است و بنابراين در صورت کافي نبودن نور نمي توان عکس هاي خوبي گرفت.
حافظه داخلي اين گوشي توسط کارت حافظه جانبي تا دو گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سوني اريکسون
دو مدل W580 و K810 سوني اريکسون با امکانات بالا و قيمت مناسب توانسته مورد تقاضاي اکثر مشتريان قرار گيرد و در ليست پرفروش ترين گوشي هاي اين برند جاي گيرد.
گوشي W580 با گارانتي رسمي به بهاي دو ميليون و 100 هزار ريال به فروش مي رسد.
مشخصات فني اين مدل سوني اريکسون به شرح زير است:
دوربين تعبيه شده در اين گوشي از نوع دو مگا پيکسل است و قابليت بزرگنمايي تا چهار برابر را دارد .
عکس هاي گرفته شده توسط گوشي را مي توان با افکت هاي موجود در آن تغيير داد .W580i ، 18 مگا بايت حافظه دارد واز 512 مگابايت کارت حافظه (Memory Stick Micro (M2 هم برخوردار است .
همچنين قابليت ارتقاء حافظه تا دو گيگابايت هم در آن وجود دارد.
باتري اين گوشي از نوع Standard Battery, Li-Ion است و 9 ساعت مکالمه مداوم ،370 ساعت آماده به کار و 16 ساعت گوش دادن به موسيقي را پشتيباني مي کند .
قابليت پخش موزيک و ظاهر زيباي W580i آن را تبديل به گوشي جذابي براي جوانان کرده است.
اين گوشي SLIDER سوني اريکسون در دو رنگ سفيد و طوسي توليد، در بازار جهاني تلفن همراه توزيع شده که شکل ظاهري اين گوشي شباهت زيادي به مدل S500 سوني اريکسون دارد و تنها تفاوت اين دو گوشي در نوع رنگ بندي و قابليت Walkman بودن مدل W580 نسبت به S500 است.
در همين حال گوشي K810 سوني اريکسون  با قيمت دو ميليون و 200 هزار ريال تا کنون مورد تقاضاي عموم مردم بوده است.
گوشي سوني اريکسون مدل k810  از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل برخوردار بودن از دوربين سه مگاپيکسلي و ظاهري زيبا مورد استقبال اکثر متقاضيان قرار گرفته است.
مدل فوق که ارتقا يافته گوشي K800 بوده و تنها تفاوت ايجاد شده کليدهاي فلزي دايره اي شکل اين گوشي است.
گوشي سوني اريکسون مدل K810 که 115 گرم وزن دارد، از ماه فوريه سال 2007 در رنگ بندي مشکي و صدفي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي حافظه داخلي 64 مگابايتي و مجهز به فناوري بلوتوث ورژن دو و اينفرارد است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه مدل D900i و U600 اين برند را به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.
گوشي  D900Iکه از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل ضخامت کم مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و 580 هزار ريال فروخته مي شود.
گوشيD900i سامسونگ که از ماه ژوئن سال 2006 وارد بازار جهاني شده جزء گوشي هاي ظريف و مدرن کشويي سامسونگ دسته بندي مي شود که با تکيه بر کيفيت بالاي راديو به بازار ارائه شده است .
قسمت کشويي اين گوشي داراي فنرهايي براي باز و بسته شدن سريع و خود کار است و در داخل آن ، اين فنرها کاملا ديده مي شود که با استفاده از آن ها مي توان با يک دست گوشي را باز و بسته کرد .
دکمه هاي شماره گيري D900i به دليل نور پس زمينه ي سفيد به طور کاملاً جداگانه و در هر شرايطي واضح و نوراني ديده مي شوند .
اين گوشي به دليل 85 گرم وزن و 12.9 ميلي متر ضخامت يک گوشي ظريف محسوب مي شود ، البته بايد توجه داشت که وزن کم اين گوشي به علت استفاده از قطعات پلاستيکي به جاي قطعات فلزي است .
گوشي سامسونگ مدل D900i داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 256 هزار رنگ، حافظه داخلي 60 مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک 64 کاناله است.
در همين حال گوشي سامسونگ مدل U600 که به دليل ظاهر زيبا و امکانات مناسب مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است به بهاي يک ميليون و 890 هزار ريال به فروش مي رسد.
گوشي سامسونگ مدل U600 در ماه فوريه سال 2007 ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
برخي از فعالان بازار ظاهر زيبا و امکانات مناسب اين گوشي را از مهمترين دلايل پرفروش بودن  اين مدل گوشي در بازار تلفن همراه تهران دانستند.
اين گوشي از دوربين عکاسي و فيلمبرداري 2/3 مگاپيکسلي، ابعاد عکس 2048 در 1536 پيکسل، حافظه داخلي 60 مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash ، قابليت Java MIDP 2.0، سيستم جستجوي Yahoo، سيستم اسکن و پردازش کارت ويزيت نيز برخوردار است.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل  V9 و C118  اين برند را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
گوشي V9 موتورولا که با قيمت سه ميليون و 990 هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود داراي امکاناتي نظير صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 262 هزار و 144 رنگ و دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است.
همچنين حافظه داخلي اين گوشي تاشو توسط کارت حافظه جانبي تا دو  گيگابايت ارتقا مي يابد.
اين مدل موتورولا به دليل برخورداري از ظاهري زيبا و امکانات مناسب تا کنون مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است.
در همين حال مدل C118 اين برند که جزو گوشي هاي ارزان قيمت اين برند قرار دارد به عنوان پرفروش ترين گوشي موتورولا معرفي شد.
در همين حال گوشي C118 اين برند که تنها به عنوان گوشي ساده براي مکالمه تلفني به کار مي رود با قيمت 350 هزار يال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
**هيوندايي
فروشندگان گوشي هاي هيوندايي مدل H700 اين برند را به عنوان پرفروش گوشي اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
اين گوشي هيوندايي با قيمت يک ميليون و660 هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
اين گوشي کشويي به دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و صفحه نمايش لمسي  مجهز است.
**** آي ميت
فروشندگان تلفن همراه جيبي مدل JAMA ساخت شرکت I-MATE را با گارانتي رسمي به عنوان پرفروش ترين گوشي عنوان کردند و قيمت آن را در حدود سه ميليون و 50 هزار ريال اعلام کردند.
اکثر فعالان بازار معتقدند که اين گوشي به دليل امکانات و قيمت مناسب مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است.
گوشي آي ميت مدل  jama  ، 110گرمي با تک رنگ نقره اي با صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 655 هزار و 36 رنگ و دوربين عکاسي و فيلمبرداري توانست در ميان کاربران از محبوبيت خاصي برخوردار شود.128 مگابايت حافظه داخلي ، حافظه ROM ، 64 مگابايت حافظه SDRAM از مشخصات حافظه اين گوشي آي ميت به شمار مي آيد .همچنين گوشي jama داراي پردازنده SAMSUNG SC32442X 300MHz است.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا