بيش از نيمي از تجهيزات مخابراتي توسط متخصصان كشورمان توليد مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا  علي کارگزار اظهار داشت:  در حال حاضر 100 درصد زيربناهاي مخابراتي در  استان خراسان رضوي  فراهم است و ما براي دستيابي به دولت الكترونيك به دنبال تحريك تقاضاها هستيم.
وي  تصريح كرد: شركت مخابرات خراسان رضوي  علاوه بر فراهم ساختن بستر الكترونيكي در ارائه خدمات الكترونيكي نيز پيشگام است بطوري كه هم اكنون 90 درصد خدمات از طريق پرتال اين شركت بصورت الكترونيكي ارائه مي شود.
رئيس هيات مديره شركت مخابرات خراسان رضوي  خاطر نشان ساخت: به زودي 430 پروژه مخابراتي با سرمايه گذاري 200 ميليارد و 347 ميليون ريال با حضور مسئولان وزارتخانه واستان در مشهد به بهره برداري مي رسد.
وي افزود: شركت مخابرات خراسان رضوي در خصوص اجرايي نمودن مصوبات دور اول هيات دولت به عنوان اولين دستگاه بود كه بصورت 100 درصد اين مصوبات را اجرا كرد و در سفر دوم نيز دو بند از مصوبات هيات دولت تا امروز 100 درصد اجرا شده و مابقي تا دوسه ماه آينده به اتمام خواهد رسيد.
مهندس كارگزار خاطر نشان ساخت : از ابتداي فعاليت مخابرات در استان تا شهريور 84 تنها 469 روستا داراي تلفن در منزل بودند در حالي كه تنها در دولت نهم بيش از 1400 روستا از نعمت تلفن در منزل بهره مند شدند.
وي با اشاره به اين مطلب كه هم اكنون 464 روستاي استان از تجهيزات ICT بهره مند هستند افزود: به زودي بيش از 270 روستاي ديگر در استان از تجهيزات ICT بهره مند خواهند شد.
117/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا