معاونت بازرسي سازمان بازرگاني تهران به شکايات کاربران موبايل رسيدگي مي کند

” يدالله صادقي ”  در گفت و گو با خبر نگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : برتمام فعاليت هاي فروشندگان گوشي تلفن همراه در کشور نظارت صورت مي گيرد و با متخلفان بر خورد مي شود .
وي ادامه داد : روزانه بيش از 10 مورد شکايت از طريق  شماره تلفن 124 به واحد هاي بازرسي گزارش داده مي شود و بازرسان به مراجعه به واحد هاي متخلف با آنان بر خورد مي کنند .
صادقي تصريح کرد : در صورتي که يک واحد صنفي فروشنده گوشي چهار بار به سازمان بازرگاني و اتحاديه فراخوانده شود، پرونده صنفي آنها به مدت سه  ماه توقيف مي شود .
B/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا