مدل S710 اچ تي سي

صفحه کليد کشويي با استفاده از فنر موجود آسان تر باز و بسته مي شود. صفحه کليد از راست به چپ باز و بسته مي شود که جهت آن برخلاف Wizard و TYTN است.
آرم HTC نيز در بالاي گوشه چپ تلفن مشاهده مي شود. در زمان بسته بودن تلفن، قاب جلو را صفحه نمايش و صفحه کليد تشکيل مي دهد. کليد حرکتي چهار جهتي با مرکز تاييد کننده ، همراه با صفحه کليد عددي زير صفحه نمايش وجود دارند.
کليد ولوم و کليد ميانبر براي فرمان هاي صوتي در طرف چپ تلفن قرار دارد. کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن مشاهده مي شود.
کليد روشن و خاموش در بالاي تلفن وجود دارد که به عنوان کليد ميانبر براي تغيير دادن پروفايل ها و براي قفل کردن صفحه کليد نيز از آن استفاده مي شود. ابعاد تلفن 101 در 50 در 7/17  ميلي متر و وزن آن 120 گرم است.
گوشي  S710 داراي دو LED است که در محل بلندگو در قاب جلوي تلفن وجود دارند. LED چپ وضعيت روشن و خاموش بودن بلوتوث و Wi-Fi را نشان مي دهد. LED راست شما را از وضعيت باتري و شبکه آگاه مي کند. محل کارت حافظه در پايين طرف راست تلفن است که داراي درپوش لاستيکي مي باشد.
محل سيم کارت نيز بطور قرينه در پايين طرف چپ تلفن قرار دارد اما براي بيرون آوردن سيم کارت ابتدا بايد تلفن را خاموش کنيد.
**صفحه نمايش
صفحه نمايش اين مدل اچ تي سي داراي وضوح 320 در 240  پيکسل است که قابليت نمايش 65 هزار رنگ را داراست.
صفحه نمايش بصورت افقي است و نور زمينه آبي دارد. تصاوير روي صفحه نمايش از کيفيت خوبي برخوردارند. در حالت عمودي نيز مي توان از صفحه نمايش استفاده کرد که در زمان بسته بودن تلفن به اين صورت از آن استفاده مي شود.
**سيستم پخش کننده
گوشي S710 اچ تي سي داراي Windows Media Player است که نرم افزاري براي پخش فايل هاي صوتي و تصويري است. با استفاده از کليد ميانبر در طرف چپ تلفن مي توان آن را فعال کرد.
تمامي فايل هاي موسيقي ذخيره شده در تلفن و در کارت حافظه در Library وجود دارد که بر اساس نوع، خواننده و آلبوم تفکيک شده است. در طول پخش آهنگ ، منو تقريبا خالي است زيرا براي نشان دادن فايل هاي تصويري نيز بکار مي رود. دکمه ها کوچک هستند اما جايگزين عملکرد هاي کليد حرکتي مي باشند. نرم افزار پخش موسيقي داراي گزينه هايي براي تکرار و انتخاب تصادفي است. امکان ايجاد Playlist وجود دارد. از فايل هاي ويدئو در فرمت WMV ، ASF ، H.263 ، 3GP و MP4 پشتيباني مي شود.
**دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري اين گوشي دو مگاپيکسلي است که در قاب پشت تلفن تعبيه شده است.
از کل صفحه نمايش بعنوان نماياب استفاده مي شود. اطلاعات نشان داده شده در بالا و پايين صفحه نمايش در مورد وضوح، حافظه آزاد (تعداد عکس ها) و تنظيمات است. با استفاده از کليد نرم افزاري چپ مي توانيد به منوي تنظيمات دسترسي پيدا کنيد. زمان مورد نياز براي گرفتن و ذخيره کردن عکس با بهترين وضوح ممکن پنج ثانيه است زيرا زماني صرف کانون اتوماتيک نمي شود.
**حافظه
حافظه اصلي اين  گوشي 128 مگابايتي است که توسط کارت حافظه جانبي  miniSD ارتقا پيدا مي کند.
**سخن آخر
گوشي S710 اچ تي سي هم اکنون در بازار تلفن همراه ايران با گارنتي رسمي عرضه مي شود.
اين گوشي از بدو ورود به بازار به دليل امکانات خوب مورد استقبال مشتريان قرار گرفته است و در زمان حاضر نيز به بهاي سه ميليون و 680 هزار ريال  فروخته مي شود.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا