نيازي به تشکيل اتحاديه مستقل گوشي تلفن همراه در کشور نيست

” محمد پورمزرعه ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت: براي تشکيل  يا ادغام اتحاديه هاي صنفي در کشور بايد هيات عالي نظارت تصميم بگيرد  که  در اين هيات 10وزير عضو هستند و رياست آن را وزيربازرگاني بر عهده دارد .
وي اظهار عقيده کرد که  گوشي تلفن همراه هيچ تفاوتي با ديگر کالاهاي  الکترونيکي  ندارد و بر همين اساس ضرورتي به تشکيل اين اتحاديه احساس نمي شود.
وي در پاسخ به اظهارات دبير شوراي اصناف مبني بر اين که “علت شکل نگرفتن اتحاديه تلفن همراه به حد نصاب نرسيدن اعضاي داراي پروانه مي باشد”،  گفت: اگر اعضاي اين  اتحاديه بيش از 300  نفر هم باشند مادامي که هيات عالي نظارت تصميم به تشکيل اتحاديه نگيرد ، هيچ اتفاقي رخ نخواهد داد .
رييس مجمع امور صنفي توليدي و خدمات فني تهران تاکيد کرد : فعاليت انجمن صنفي گوشي تلفن همراه بايد  در چارچوب يکي از اتحاديه هايي که فعاليت هاي مرتبط با گوشي تلفن همراه را برعهده دارد، انجام پذيرد؛ در غير اين صورت فعاليت آنها برخلاف قانون است .
وي ادامه داد : انجمن صنفي کارت هاي عضويت اعضاي خود را در  اندازه هاي غيراستاندارد و بزرگ تر از حد معمول  صادر کرده که اين برخلاف مقررات  است و انجمن بايد هرچه سريع تر اين کارت ها را جمع آوري و براي اعضاي خود کارت هايي در اندازه هاي متعارف   صادر کند .
B – ح الف/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا