تلفن همراه اچ تي سي مدل Touch

اين گوشي 112 گرم وزن دارد ، در ابعاد 99/9 در 58 در 9/13  ساخته شده و به عنوان يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC (ويندوز موبايل شش )  استفاده از آن آسان است اما به دليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند.
 اين گوشي از استحکام کافي برخوردار است و صفحه نمايش آن  در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز بوده در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
زير صفحه نمايش فقط يک کليد حرکتي وجود دارد و در دو طرف آن نيز دو کليد ديگر براي دريافت تماس و پايان دادن به آن در نظر گرفته شده است. کليد صدا در طرف چپ تلفن قرار گرفته است که استفاده از آن مشکل است. کليد ميانبر دوربين نيز در طرف راست تلفن مشاهده مي شود.
همچنين مدل HTC Touch در رنگ بندي سبز، زرد و مشکي توليد شده است.
**باتري
باتري گوشي HTC Touch از نوع Li-Ion است و توان آن  1100 ميلي آمپر است.
** صفحه نمايش
صفحه نمايش مدل HTC Touch داراي وضوح QVGA و اندازه 8/2 اينچ است که اين خصوصيات در تمامي مدل هاي HTC استاندارد است و آن را  مي توان با  انگشت ، قلم يا هر وسيله ديگر  فعال کرد.
در مقايسه با ساير مدل ها ، اين صفحه نمايش سخت تر است و بعد از فشار دادن آن با قلم تقريبا واکنش واضحي ندارد ، همچنين به راحتي خراش بر نمي دارد و در صورت لک شدن ، لک ها را نشان نمي دهد .
حرکت وکار کردن با اين صفحه نمايش به دليل تخت بودن ، آسان است و نيازي به خم کردن انگشت نيست.
**سيستم پخش کننده
HTC Touch به نسخه موبايل ويندوز Media Player مجهز است که فايل هاي موسيقي و ويدئويي را پخش  و از فرمت هاي WMA , MP3 و WAV پشتيباني مي کند.
پس از به روز رساني Library با فايل ها ، مي توان آنها را به Playlist اضافه کرد ، آهنگ ها را مي توان طبق خواننده، آلبوم و نوع ، تفکيک و مشاهده نمود ؛ اين اطلاعات از برچسب ID3 فايل ها بدست مي آيد .
اين مدل داراي نرم افزار Audio Manager نيز مي باشد که فقط براي موسيقي است و منوي آن طوري طراحي شده است که با استفاده از انگشت به راحتي مي توانيد با اين برنامه کار کنيد .
**دوربين
اين گوشي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگا پيکسلي است،  فاقد فلاش بوده . بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين، منوي آن طرف چهار ثانيه فعال مي شود .
منوي دوربين دکمه هاي بزرگي دارد که به آساني مي توانيد از آنها استفاده کنيد و سه ثانيه پس از فشار دادن کليد ديافراگم عکس گرفته مي شود و  وقفه زماني بين دو عکس حدود 10 ثانيه است . دوربين Touch به کانون اتوماتيک مجهز نيست.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي  64مگابايت RAM و 128 مگابايت ROM داراي پردازندهTI OMAP 850, 201 MHz است که توسط کارت حافظه جانبي تا يک گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي Touch اچ تي سي از بدو ورود به بازار تلفن همراه کشور به دليل ظاهري شيک و امکانات مناسب با استقبال روبرو شد  به طوري که در ليست پرفروش ترين گوشي ها ي بازار قرار گرفت.
هم اکنون گوشي اچ تي سي مدل Touch با گارانتي رسمي به بهاي چهار ميليون و 700 هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
129/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا