طرح هاي ابتکاري امرسون براي کاهش انرژي مصرفي شبکه هاي ارتباطي

به گزاش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش امرسون مدعي شد روش مذکور مي تواند انرژي مصرفي ايستگاه ها پايه تلفن همراه را  تا 60درصد کاهش دهد.
امرسون در ارايه “روش انرژي منطقي براي ارتباطات از راه دور”فرصت ها ي ذخيره انرژي و عدم شايستگي و کفايت شبکه ها را در ذخيره آن بررسي کرده است که در نتيجه آن يک سري راهبردها يي را در اختيار اپراتورها قرار داده است.
مديريت سيستم ها ي خنک کننده و برق مستقيم (DC)يکي از روش هايي است که امرسون براي بهينه سازي مصرف انرژي ارايه داده است و رعايت اين اصول همچنين مي تواند 40درصد در انرژي مصرفي دفاتر مرکزي شبکه ها صرفه جويي کند.
“مانيش بانداري “يکي از مقامات امرسون با اعلام اين مطلب که تقاضا براي استفاده از سرويس هاي پرسرعت تلفن همراه روز بروز در حال افزايش است، افزود: اين موارد باعث بالا رفتن انرژي مصرفي شبکه ها ي ارتباطي شده که لازم است با مديريت صحيح در جهت کاهش اين مصرف اقدامات اساسي صورت گيرد.
شرکت الکتريکي امرسون،در سال 1890ميلادي در ميسوري آمريکا تاسيس شد و  فعاليت اصلي شرکت در زمينه توليد موتورها ي الکتريکي ،چرخ خياطي،دريل و ابزارهاي برقي ديگر است.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا