تبليغات نادرست از طريق موبايل خطر منحرف شدن مشترکان را به همراه دارد

محمدمهدي کارگشا در گفت و گو با خبرنگار موبنا با تاکيد بر اينکه “پيشرفت و گسترش روز به روز تلفن همراه در بين مردم، آن را به موثرترين و بهترين وسيله براي اهداف تبليغاتي تبديل کرده است”، اظهار داشت: سال هاست که تبليغات موبايلي مورد بحث و بررسي اپراتورها و شرکت ها قرار گرفته و همه به دنبال بهترين روش براي تائير گذاري هر چه بيشتر اين رسانه هستند.
وي با اشاره به بسياري از شرکت ها و توليدکنندگان که از اين روش براي معرفي محصولات خود استفاده مي کنند، ادامه داد:استفاده از تلفن همراه تاثير بسيار خوبي در آشنا کردن مردم با سرويس ها و امکانات شرکت ها دارد.
کارگشا با بيان اينکه “تبليغات از طريق تلفن همراه هنوز در ابتداي راه بوده و جاي پيشرفت زيادي دارد”، يادآور شد: در سال 2006 حدود 385 ميليون دلار در دنيا صرف اين نوع تبليغات شده و پيش بيني مي شود تا سال 2010 حجم اين سرمايه گذاري به 6/1 ميليارد دلار برسد.
به گفته اين کارشناس “نکته مهم در اين نوع صنعت تبليغ، جلب توجه مشترکان است و اين ميسر نمي شود مگر زمانيکه اطلاعاتي که از طريق تلفن همراه به مشترکان مي رسد،براي آن ها جالب توجه يا مفيد باشد.”
وي گفت: متاسفانه برخي از تبليغات موبايلي نه تنها براي مردم ارزشمند نيست،بلکه موجب اذيت و آزار مشترکان هم مي شود.
به اعتقاد کارگشا مديريت و برنامه ريزي ارائه تبليغات از طريق تلفن همراه مي تواند در زمره سياست گذاري هاي مهم شرکت ها قرار بگيرد.
128/13/الف

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا