پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کردند.
** نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل 6500SLIDE را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
در همين حال گوشي 6500 SLIDE نوکيا که توانسته مورد تقاضاي کاربران اين برند باشد با قيمت دو ميليون و 900 هزار ريال به فروش مي رسد.
اين گوشي کشويي  از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل امکانات بالا مورد استقبال اکثر مشتريان قرار گرفته است.
گوشي SLIDE 6500  نوکيا که 94 گرم وزن دارد ، با دو ترکيب رنگي مشکي و برنز از ماه مي سال 2007 ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
گوشي ياد شده داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 16 ميليون رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري 2/3 مگاپيکسلي، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک 64 کاناله از نوع MP3 player ، MP3، AAC+، AAC، پورت microUSB و بلوتوث ورژن دو است.
**سوني اريکسون
گوشي K810 و T650 سوني اريکسون با قيمت دو ميليون و 200 هزار ريال و دو ميليون و 100 هزارريال  توانست در ليست پرفروش ترين مدل هاي اين برند قرار گيرد.
گوشي سوني اريکسون مدل k810  از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل برخوردار بودن از دوربين سه مگاپيکسلي و ظاهري زيبا مورد استقبال اکثر متقاضيان قرار گرفته است.
گوشي سوني اريکسون مدل K810 که 115 گرم وزن دارد، از ماه فوريه سال 2007 در رنگ بندي مشکي و صدفي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي حافظه داخلي 64 مگابايتي و مجهز به فناوري بلوتوث ورژن دو و اينفرارد است.
همچنين گوشي T650 سوني اريکسون با 95 گرم وزن در رنگ بندي سبز و آبي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري 15/3 مگاپيکسلي با فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم، حافظه داخلي 16 مگابايت ، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک و فناوري بلوتوث (نسخه 2) A2DP است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ مدل U700 اين برند را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و 890 هزار ريال در بازار تلفن همراه فروخته مي شود.
گوشي سامسونگ مدل U700 که مدتي است وارد بازار تلفن همراه ايران شده به دليل ظاهر زيبا و امکانات مناسب مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است به همين دليل نيز مقام پرفروش ترين مدل اين برند را در بازار تلفن همراه تهران به خود اختصاص داد.
اين مدل سامسونگ داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري 2/3 مگاپيکسلي داراي فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم VGA و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک 64 کاناله است.
از ديگر قابليت هاي اين گوشي مي توان به صفحه نمايش TFT با امکان نمايش 262هزار و 144 رنگ، حافظه داخلي 20 مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash اشاره کرد.
**موتورولا
گوشي A1200 موتورولا با گذشت دو سال عرضه در بازار تلفن همراه همچنان مورد تقاضاي اکثر مشتريان قرار گرفته و در صدر پرفروش ترين ها قرار دارد.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي متفرقه به بهاي دو ميليون و 200 هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
اين محصول موتورولا  در ماه دسامبر سال 2005 ميلادي در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شد ، اما کمتر از يک سال است که اين گوشي به صورت چمداني در تک رنگ مشکي وارد بازار شده است.
اين گوشي داراي صفحه نمايش لمسي 320در 240پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک 40کاناله مي باشد و همچنين از پردازنده INTEL ، حافظه داخلي هشت مگابايتي برخوردار است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا