يک کارشناس : وزارت ارتباطات بايد بيشتر فعال باشد

” منصور کمال نيا ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : سال 86  نقطه اوج مشکلات پهناي باند اينترنت کشور بود اما با  کندي حرکت از سوي وزارت ارتباطات در سال 87 نه تنها مشکلات در زمينه اينترنت برطرف نشد بلکه پيش بيني مي شود از سال گذشته نيز فراتر رود .
وي ادامه داد : مسوولان وزارت ارتباطات اعلام کرده اند افزايش پهناي باند اينترنت کشور کافي بوده و نيازي به افزايش آن نيست اما به اعتقاد من اين نشانه شانه خالي کردن آنان از تعهدات کاري خود است .
وي تصريح کرد : ارتباط هاي ناکام  کاربران اينترنتي نشان مي دهد  که  حجم  فعلي پهناي باند اينترنت جهت ارسال و دريافت اطلاعات پاسخگوي نيازهاي موجود در کشور نيست و لزوم افزايش پهناي باند، يک نياز غير قابل انکار است.
وي خاطر نشان کرد : در چند روز گذشته اختلال در شبکه هاي اينترنتي بسيار افزايش يافته ، به گونه اي که اين مشکل براي سازمان هايي مانند بانک ها نيز مشکل ساز شده است .
اين استاد دانشگاه گفت : کيفيت خدمات اينترنت ارايه شده در سال جاري اصلا رضايت بخش نبود و به اعتقاد بسياري فقط براي انجام گفت و گوي متني(چت) به کار مي رود و البته چنانچه در اين زمينه، وضعيت کاربران شهرستاني را نيز در نظر بگيريم، در مي يابيم کيفيت ارايه خدمات به مراتب بسيار اسفناک تر از آن چيزي است که در شهرهاي بزرگ و پايتخت ارايه مي شود.
123/13/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا