نتايج نهايي دهمين دوره مزايده شماره هاي رند همراه اول هفته آينده مشخص مي شود

ابوالفضل عليشاهي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اضافه کرد: پاکات پيشنهادي خريد دهمين دوره مزايده شماره‌هاي رند و مرتب سيم کارت هاي دائمي همراه اول روز سي و يکم شهريورماه بازگشايي شد و نتايج آن طي 10 روز آينده مشخص مي شود.
به گفته وي، “در اين دوره از مزايده، حدود دو هزار شماره رند و مرتب همراه اول به مزايده رفته و هنوز تصميمي براي به مزايده گذاشتن شماره هاي رند سيم كارت هاي اعتباري 0919 و سيم كارت هاي 0910 همراه اول گرفته نشده است.”
عليشاهي پيش از اين نيز گفته بود در دهمين دوره از مزايده شماره هاي رند دائمي همراه اول، قيمت پايه اكثر شماره ها با كدهاي يك تا هشت، متوسط بوده و خيلي گران نيست.
اين در حالي است که از ميان 18 هزار شماره رند همراه اول که تاکنون از طريق مزايده عرضه شده ، تنها چيزي حدود سه هزار شماره به فروش رفته است.
400 هزار شماره رند و مرتب موجود در شبکه تلفن همراه کشور از طريق مزايده در حال توزيع است و در هر دوره دو هزار شماره از آن به مزايده گذاشته مي شود.
تاکنون 10 دوره مزايده شماره هاي رند همراه اول برگزار شده اما آن طور که انتظار مي رفت،  استقبال چنداني از اين شماره ها صورت نگرفت .
کارشناسان قيمت بالاي اين سيم کارت ها را از جمله دلايل استقبال نکردن از اين شماره ها عنوان مي کنند و معتقدند که فقط تعداد معدودي از مردم توانايي خريد سيم کارت هاي گران قيمت را دارند.
بر اين اساس به طور ميانگين در هر مرحله از مزايده شماره هاي رند تلفن همراه، حدود 300 تا 400شماره از دو هزار شماره عرضه شده ، به فروش مي رود و چنانچه شماره اي در مزايده متقاضي نداشته باشد، در دوره هاي بعدي مزايده عرضه خواهد شد.
کمترين قيمت پايه اين شماره ها از کدهاي مختلف، 500 هزار تومان بوده و قيمت پايه اين شماره ها تا 30 ميليون تومان نيز ديده مي شود.
شماره 09127777777 به قيمت 57 ميليون و 777 هزار و 777 تومان گران ترين شماره رند همراه اول بوده که تاکنون به فروش رفته است.
اين اپراتور تابه حال شماره منحصر بفرد 09123456789 را به مزايده نگذاشته است.
128/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا