همکاري اريکسون و نوکيا زيمنس در زمينه سرويس هاي مخابره نوري

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، به گفته يک مقام آگاه، اين سرويس امکان مخابره اطلاعات را با سرعت 100 گيگا بايت بر ثانيه با يک طول موج و در فاصله 1.040 کيلومتري دارا است.
اين طرح با ثبت فاصله جديد و دارا بودن نتايج عملکردي بهتر نسبت به  سرويس ها ي مخابره مرسوم کاراتر است و در يک کار آزمايشي روي شبکه وريزون ، محققان متوجه شدند که سيگنال هاي 100گيگا بايتي به صورت همزمان مي تواند با سيگنا ل هاي  10 تا 40 گيگا بايتي روي همان سيستم  با نتيجه اي مضاعف مخابره شوند که اين نشات گرفته از فناوري پيشرفته نوري است.
اريکسون هدف از اجراي اين طرح را انتقال حجم بيشتري از اطلاعات در يک فاصله طولاني تر به منظور ارتقا کارايي شبکه و سرويس هاي پهن باند شبکه اعلام کرد.
اريکسون در سال 1876پايه ريزي شد و فعاليت اصلي آن در زمينه تهيه شبکه ارتباطي است و بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان شناخته مي شود.
نوکيا زيمنس يک شرکت تهيه کننده راهکارهاي ارتباطي است که با مشارکت نوکيا و زيمنس راه ادازي شد ،دفتر مرکزي آن در لندن و توکيو قرار دارد وسرويس هاي خود را به  150کشور جهان ارايه مي دهد.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا