ارتباطات

دريافت مستقيم کارمزد از مشتريان راهکاري موقتي است

زهير طيب در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در سال هاي گذشته دريافتي دفاتر  به همين صورت انجام مي شدو دفاتر 30 درصداز کارمزد   40 درصد ي را  برداشته  و مابقي را به پست  پرداخت مي کردند.
وي  تصريح کرد: : تاهنگامي که شرکت پست نسبت  به پرداخت حق السهم  دفاتر  بدحسابي  نکرده بود دفاتر خدماتي  دراين خصوص با مشکلي روبرو  نبودند .
وي خاطر نشان کرد:در حال حاضر   بدحسابي هاي  پست  همچنان  ادامه دارد و برخي دفاتر درحدود يکسال است که از  شرکت پست طلبکارند.
طيب بدحسابي شرکت پست را ازدلايل  اصلي اعتراض اين دفاتر  به  وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات  دانست.
وي تصريح کرد:  در حال حاضر مشکل مطالبات دفاتر از  شرکت پست پابرجا است و با دريافت کارمزد به صورت مستقيم از مشتريان  مسائل  اين دفاتر برطرف نمي شود.
وي اضافه کرد: حذف  مشاغل موازي با  بخش  خصوصي از راهکارهاي حل اين مشکلات است  و از بدحسابي  هاي  شرکت پست  جلوگيري مي کند.
دفاتر خدمات ارتباطي براي انجام فعاليت‌ها و خدمات پستي خود حق‌السهم 40 درصدي از دفاتر پستي دريافت مي‌كردند اما به دليل اين که اين كارمزدها با تاخير پرداخت مي‌شد   اعتراض دفاتر را  به همراه داشته است.
117/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا