هزينه تبليغات موبايلي در منطقه Apac به 6.9ميليارد دلار خواهد رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، اين گزارش در ادامه اعلام کرد: شرکت ها و موسسات اين منطقه در سال 2007 ميلادي  738 ميليون دلار براي تبليغات موبايلي هزينه کرده اند.
در ادامه اين گزارش آمده است: “فون ولي”  آژانس بازاريابي تلفن همراه فرانسه ،که يکي از شرکت هاي پيشرو اين بازار است، دفاتري را در چين ،هند و سنگاپور احداث کرده است.
“آلکساندر مارس” مدير عامل “فون ولي “دليل اين انتخاب را پتانسيل بالاي بازار اين فناوري در اين منطقه از جهان اعلام کرد و گفت : راهکارهاي فون ولي اين امکان را در اختيار برندهاي محلي و رقابت هاي تبليغات موبايلي شرکت ها  مي گذارد که بسيار مناسب تر و هدف مند تر در بازار به فعاليت بپردازند.
در اين گزارش از آسيا اقيانوسيه با فروش 115ميليون دستگاه تلفن همراه در فصل دوم 2008ميلادي به عنوان پيشرو بازار ارتباطي جهان نام برده شد.
اين گزارش افزايش فروش را در اين منطقه در اين فصل نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20.5درصد اعلام کرد، اين درحالي است که با وجود افزايش فروش، ميزان  ارتباطات موبايلي در اين منطقه کاهش داشته است.
بر اساس گزارش گارتنر، در حالي که اپراتورها درمنطقه در فصل اول حدود 83 ميليون ارتباط جديد را ثبت کرده اند اما تعداد ارتباطات ثبت شده در فصل دوم تنها 75ميليون بوده است.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا